تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رکورد ویژه استقلالی‌ها در بیرون از خانه

استقلالی‌ها پیشتر در دور رفت در مقابل ملوان هم چنین شرایطی را در انزلی تجربه کرده بودند؛ به‌طوری‌ که آن مسابقه با برتری یک‌گله ملوان در نیمه نخست به پایان رسید اما در ادامه ۳ بار شاگردان سا پینتو موفق شدند به گل برسند که در آن دیدار هم درخشش فوق‌العاده مهدی قایدی به کمک استقلال آمد و حالا شب گذشته هم بعد از دریافت گل اول، آبی‌پوشان پایتخت انسجام خوبی در خط حمله داشتند تا با نتیجه ۳ بر ۲ بتوانند مس کرمان را شکست بدهند و در کورس قهرمانی فاصله‌شان با صدر جدول را به ۳ امتیاز کاهش دهند.

استقلال و نتایج درخشان در خارج از تهران

آبی‌پوشان پایتخت روز گذشته در کرمان توانستند ششمین برد بیرون از خانه خود را جشن بگیرند تا رکوردی ویژه در پایان هفته هجدهم به نام شاگردان ریکاردو سا پینتو به‌ثبت برسد؛ به‌طوری‌ که استقلالی‌ها در 9 بازی این فصل خود در بیرون از خانه، توانسته‌اند 6 برد ارزشمند به‌دست بیاورند و یک تساوی و 2 باخت مقابل سپاهان و تراکتور در کارنامه شاگردان سا پینتو به‌چشم می‌خورد.

آبی‌ها با وجود 2 باخت در مقابل رقبای اصلی‌شان در کورس قهرمانی اما توانسته‌اند تا پایان هفته هجدهم صدرنشین جدول بازی‌های بیرون از خانه باشند و با کسب 19 امتیاز از 27 امتیاز ممکن، استقلالی‌ها بهترین تیم لیگ بیست‌ودوم در دیدارهای بیرون از خانه شناخته می‌شوند.

تلاش مدعیان برای رسیدن به رکورد استقلال

پرسپولیس با وجود آنکه فقط یک‌بار در بیرون از خانه شکست خورده اما در مجموع امتیازات کمتری را ذخیره کرده است. شاگردان یحیی گل‌محمدی در 9 مسابقه بیرون از خانه خود در لیگ بیست‌ودوم، تجربه کسب 5 پیروزی، 3 تساوی و یک باخت مقابل فولاد خوزستان را دارند که این کارنامه باعث شده تا آن‌ها با 18 امتیاز بعد از استقلال در رتبه دوم برترین تیم‌ها در دیدارهای بیرون از خانه قرار بگیرند.

گل‌گهر سیرجان و سپاهان اصفهان عملکردی تقریباً مشابه یکدیگر داشته‌اند؛ گل‌گهر در 9 بازی، 4 مسابقه را برنده شده و در 4 دیدار هم به نتیجه تساوی رضایت داده و فقط یک باخت بیرون از خانه در کارنامه شاگردان امیر قلعه‌نویی به‌چشم می‌خورد. سپاهان اصفهان با ژوزه مورایس کارنامه‌ای مثل گل‌گهرِ قلعه‌نویی دارد و هر 2 تیم توانسته‌اند در دیدارهای بیرون از خانه 16 امتیاز کسب کنند که با وجود تفاضل گل برابر، به لطف گل زده بیشتر در بیرون از خانه، گل‌گهر در جایگاه سوم و سپاهان در رتبه چهارم برترین تیم‌ها در دیدارهای بیرون از خانه ایستاده است.

آمار ناامیدکننده میهمانان تازه لیگ برتر!

نفت مسجدسلیمان با وجود قعرنشینی در لیگ بیست‌ودوم، در جدول دیدارهای بیرون از خانه قعرنشین نیست و این جایگاه به تیم تازه لیگ برتری شده مس کرمان تعلق دارد. مسی‌ها در بازگشت دوباره‌شان به سطح اول فوتبال ایران، تاکنون نتوانسته‌اند در بیرون از کرمان جشن پیروزی بگیرند و 2 تساوی و 7 شکست باعث شده تا شاگردان فرزاد حسین‌خانی در قعر جدول دیدارهای بیرون از خانه حضور داشته باشند.

ملواان بندرانزلی هم دومین تیم ضعیف لیگ در دیدارهای بیرون از خانه است؛ به‌طوری‌ که شاگردان مازیار زارع از 27 امتیاز ممکن فقط 4 امتیاز به‌دست آورده‌اند و بعد از مس کرمان، دومین تیم ضعیف در دیدارهای خارج از خانه شناخته می‌شوند تا 2 تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر در قعر جدول لیگ در دیدارهای بیرون از خانه حضور داشته باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رکورد ویژه استقلالی‌ها در بیرون از خانه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..