تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معاون استانداری کرمان: مدرسه‌سازی، سرمایه‌گذاری برای توسعه و پیشرفت کشور است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی بیگ‌زاده در آیین افتتاحیه مدرسه ۹ کلاسه صنایع مس شهید باهنر « کرمان دانا ۱۳» با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان که در ارتباط ویدئو کنفرانس با رئیس جمهور و وزیر آموزش و پرورش از شهر راین، برگزار شد، با بیان اینکه مدرسه‌سازی و صرف بودجه در آموزش و پرورش هزینه نیست، افزود: مدرسه‌سازی سرمایه‌گذاری برای توسعه و پیشرفت کشور است.
وی با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی کشور به ازای هر دانش‌آموز در قبل از انقلاب ۱٫۲ متر بوده است، بیان کرد: میانگین سرانه فضای آموزشی در کشور به ۵٫۲ متر رسیده است که این مهم نشان عدالت آموزشی ایجاد شده در کشور دارد.
بیگ‌زاده با بیان اینکه قطار توسعه کشور در طول این ۴۴ سال شتابان در حال حرکت است، خاطر نشان کرد: عدالت آموزشی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمان گفت: پیشرفت کشور در حوزه‌های پزشکی و علمی قابل توجه است.
بیگ‌زاده با اشاره به افتتاح و بهره‌برداری از ۵۰ مدرسه در قالب ۴۰۸ کلاس درس در استان گفت: امروز ۱۱۰۰ پروژه آموزشی در سطح کشور با دستور رئیس جمهور به بهره‌برداری رسید که حدود ۱۰ درصد این پروژه‌های آموزشی متعلق به استان کرمان است.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معاون استانداری کرمان: مدرسه‌سازی، سرمایه‌گذاری برای توسعه و پیشرفت کشور است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..