تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه پایه گلکسی S23 احتمالاً سرعت پایین‌تری نسبت به مدل‌های دیگر خواهد داشت

چند روز دیگر و در تاریخ 12 بهمن‌ماه از گوشی‌های سری گلکسی S23 رونمایی می‌شود، اما همچنان شاهد افشای اطلاعات درباره آن‌ها هستیم. حالا شایعه‌ای جدید ادعا کرده است که سامسونگ برای مدل پایه گلکسی S23 از حافظه UFS 3.1 به‌جای UFS 4.0 استفاده خواهد کرد.

طبق گزارش‌ها، درحالی‌که سامسونگ می‌خواهد نسخه پایه 128 گیگابایتی را از گلکسی S23 پلاس و اولترا حذف کند، گلکسی اس 23 در برخی کشورها نسخه 128 گیگابایتی خواهد داشت. حالا یکی از منابع معتبر دنیای فناوری به نام Ice Universe، در توییتی مدعی شده است که این نسخه سرعت پایین‌تری خواهد داشت.

حافظه UFS 3.1 در نسخه پایه گلکسی S23

تقریباً تمام پرچمدارهای اندرویدی در سال جاری میلادی با حافظه جدید UFS 4.0 از راه می‌رسند و انتظار داریم تمام گوشی‌های سری گلکسی S23 هم دارای چنین حافظه‌ای باشند. اما ظاهراً مدل 128 گیگابایتی گلکسی S23 همچنان حافظه UFS 3.1 خواهد داشت و کاربران برای تجربه سرعت بالاتر UFS 4.0 باید نسخه 256 گیگابایتی‌اش را بخرند. سایر اعضای این خانواده، یعنی گلکسی S23 پلاس و اولترا از حافظه داخلی UFS 4.0 بهره می‌برند.

رندر گلکسی S23

اما چه تفاوت سرعتی میان UFS 3.1 و UFS 4.0 وجود دارد؟ در حافظه UFS 3.1 به‌ترتیب با حداکثر سرعت خواندن و نوشتن اطلاعات برابر با 2100 و 1200 مگابایت بر ثانیه روبه‌رو هستیم. در حافظه UFS 4.0 این سرعت‌ها به 4200 و 2800 مگابایت بر ثانیه می‌رسد؛ بنابراین حافظه‌های UFS 4.0 حداقل دوبرابر سریع‌تر از UFS 3.1 هستند. برای آشنایی کامل با حافظه UFS 4.0، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله دیجیاتو را بخوانید.

با توجه به این تفاوت سرعت، در حالت تئوری خریداران نسخه 128 گیگابایتی گلکسی S23 نسبت به نسخه 256 گیگابایتی، هنگام بالا‌آمدن گوشی باید بیشتر منتظر بمانند و در بازکردن اپ‌ها و اجرای بازی‌ها بیشتر صبر کنند.

سامسونگ در تاریخ 12 بهمن‌ماه رویداد آنپکد را برگزار می‌کند و ما در دیجیاتو مانند همیشه آن را به‌صورت زنده پوشش خواهیم داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه پایه گلکسی S23 احتمالاً سرعت پایین‌تری نسبت به مدل‌های دیگر خواهد داشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..