تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خبرعجیب ساژین روس از مقام قطری درباره ایران

این مقام روسی به نام ولادیمیر ساژین درخبرگزاری اسپوتنیک روس به زبان فارسی نوشته است: «حمد آل‌ثانی سیاستمدار برجسته قطری و نخست‌وزیر سابقاین کشور گفته است قطر اطلاعاتی در اختیار دارد مبنی بر اینکه اسراییل به دنبال دستیابی به تجهیزات و سلاح برای حمله به اهدافی در ایران است.

با توجه به اهمیت موضوع وبا توجه به اینکه این حرف از زبان یک روس بیان می شود باید از وزیر امورخارجه ایران سوال کرد ِآقای عبداللهیان! شما شخصی به نام ولادیمیر ساژین خاورشناس مطرح روس را که هرگاه لازم باشد موضع روسیه درباره مسائل ایران به اطلاع مقام‌های ایرانی برسد در اسپوتنیک فارسی می‌نویسد را می‌شناسید؟ سخنان او آیا برای شما و گروه وزارت خارجه اهمیت دارد؟ به نظر می‌رسد اطلاعاتی که این مقام روسی می‌دهد از کرملین به او داده می‌شود. آیا چنین است؟این مقام روس می‌نویسد: تا اواسط سپتامبر، تهران و واشنگتن هنوز می‌توانستند مصالحه کنند. اکنون واکنش تند آلمان، فرانسه، بریتانیا و آمریکا- شرکت‌کنندگان در مذاکرات برجام- به سرکوب اعتراضات در ایران که در تحریم‌های جدید غرب متظاهر شده است، امکان ادامه گفت‌وگو درباره برجام را به حداقل رسانده است. آیا این داوری را قبول دارید؟ آیا قبول دارید این حرف نویسنده را مقام‌های ارشد روسیه به او گفته‌اند که بنویسد؟

اگر این آقای ساژین را می‌شناسید بهتر نیست بگویید احتیاط کند و خبرهای ترسناک درباره ایران را به فارسی ننویسد. به نظر می‌رسد این مقام روسی با آگاهی و اطلاع مقام‌های ارشد این اطلاعات و تحلیل‌ها را ارائه می‌دهد. اگر این‌گونه است. چرا چیزی نمی‌گویید

.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خبرعجیب ساژین روس از مقام قطری درباره ایران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..