تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تازه‌ ترین آمار از مبتلایان و فوتی‌ های کرونا در ایران 8 بهمن 1401

تازه‌ ترین آمار از مبتلایان و فوتی‌ های کرونا در ایران 8 بهمن 1401 وزارت بهداشت اعلام کرد، در شبانه روز گذشته ۱۱۸ بیمار مبتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و متاسفانه 4 بیمار دیگر جان خود را از دست دادند. 24 اجتماعی 1401/11/08 تازه‌ ترین آمار از مبتلایان و فوتی‌ های کرونا در ایران 1401/11/08

از دیروز تا امروز ۴ بهمن ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۵۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۳ هزار و ۶۲۳ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ نفر از بیماران کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۷۴۱ نفر رسید.

تا کنون ۷ میلیون ۳۳۷ هزار و ۱۵۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۲۲۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۹۶۵ هزار و ۹ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر، ۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۲۲ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۲۰ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

گردآورِی: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir

برچسب ها:



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تازه‌ ترین آمار از مبتلایان و فوتی‌ های کرونا در ایران 8 بهمن 1401»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..