تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود PC Creator 2 3.4.6 – بازی شبیه ساز “ساخت پی‌سی 2” اندروید + مود

PC Creator 2 – Computer Tycoon v3.4.6 + Mod – بازی شبیه ساز “ساخت پی سی 2” برای اندروید
نسخه معمولی + نسخه مود (افزایش اسکناس به جای کاهش) به صورت جداگانه
تست شده با اجرای آنلاین

PC Creator 2 – Computer Tycoon – شبیه ساز پی سی 2: تاجر کامپیوتری دومین عنوان رسمی از سری بازی های PC Creator و سومین بازی از این مجموعه است که بعد از دو بازی PC Creator – PC Building Simulator و PC Creator PRO – PC Building Simulator ساخته و منتشر شد. استودیوی سازنده این بازی شرکت بازی سازی CREATY LLC است که پیش تر با نام UltraAndre شناخته میشد. فارسروید به عنوان اولین وب سایت اندرویدی ایرانی اقدام به معرفی، بررسی و انتشار بازی سوم از این مجموعه برای شما عزیزان کرده و از طرفداران و علاقه مندان به بازی های سبک شبیه سازی به خصوص بازی های شبیه ساز ساخت کامپیوترهای حرفه ای دعوت می کند تا این اثر بی نظیر را تجربه کنند. سری بازی های PC Creator به خاطر خلاقیت بسیار بالا محبوب شده اند. این محبوبیت درواقع کلید ساخت نسخه دوم را نیز زد و باید به سازندگان این بازی تبریک گفت چرا که با ایده ای جذاب و سرگرم کننده موفق شده اند تا یک بازی تمام عیار در این سبک طراحی کنند. قسمت دوم با عنوان PC Creator 2 – Computer Tycoon ساخته و عرضه شده است که در آن مثل قسمت اول شما در نقش یک مهندس کامپیوتر حرفه ای هستید و شغل شما جمع آوری قطعات کامپیوتری برای راه اندازی یک سیستم حرفه ای PC است.

PC Creator 2 - Computer Tycoon

در بازی PC Creator 2 – Computer Tycoon با پیشرفت های نسبتاً قابل توجهی نسبت به قسمت قبلی رو به رو هستیم. اگرچه که قسمت اول از این فرانچایز هم به نوبه خود بسیار حرفه ای ساخته شده بود اما شرکت CREATY برای قسمت دوم هم حسابی تلاش کرده است. گرافیک و سبک طراحی های بازی مثل قسمت قبلی بوده اما بهینه سازی های خوبی در آن صورت گرفته است. روند بازی و سبک گیم پلی بازی هم تقریباً دست نخورده باقی مانده اما آیتم های جدید، ویژگی های متفاوت و گسترده تر شدن بازی از جمله تغییرات محسوس قسمت دوم است. بازی PC Creator 2 – Computer Tycoon بخش جذاب دیگری هم دارد که در قسمت اول به این صورت وجود نداشت و آن هم شخصیت پردازی های بسیار خوب آن است. برخلاف قسمت اول حالا در PC Creator 2 – Computer Tycoon شما می توانید کات سین های کارتونی جالبی را در مورد شخصیت های بازی ببینید و این مسئله سبب شده تا این اثر به نوعی از حالت یکنواخت قبلی خارج شده و بیش از پیش داینامیک باشد. همچنین بخش جذاب و متفاوت رقابت های آنلاین بازی هم در قسمت دوم دیده می شود که در آن شما قادر هستید تا با دیگر بازیکنان آنلاین سراسر جهان رقابت جالبی داشته باشید. این رقابت در زمینه هک است و شما می بایست با یک سیستم حرفه ای و تجهیزات متنوع، برای هک کردن سیستم رقیب مبارزه کنید اما رقیب شما هم همین کار را علیه شما خواهد کرد. بنابراین باید با مدیریت صحیح منابع بهترین پیش نیازها را تهیه کنید و به این رقابت ها بپیوندید تا جوایز متعددی به ازای پیروزی در آن ها کسب کنید. اما کار اصلی شما در این بازی دریافت سفارش از مشتریان است. شما می توانید مطابق با خواسته های آن ها، قطعات سخت افزاری واقعی مثل مادربورد، سی پی یو، کارت گرافیک، رم، پاور، کیس و … را خریداری کرده و یک سیستم PC بسازید. شما همچنین می توانید به صورت خیلی جالب و خلاقانه، شبیه ساز راه اندازی و نصب سیستم عامل ها را نیز در PC Creator 2 – Computer Tycoon تجربه کنید و مأموریت های متنوع و سرگرم کننده ای را پشت سر بگذارید. این بازی زیبا هم اینک به صورت رایگان در دو نسخه معمولی و مود شده از سرورهای فارسروید قابل دانلود است.

توضیحات تکمیلی:

بازی PC Creator 2 – Computer Tycoon کاملاً آنلاین بوده و امکان اجرای آفلاین آن وجود ندارد. برای اجرای بازی باید ابتدا IP خودتان را تغییر دهید. در صورت آپدیت شدن بازی، نسخه معمولی و مود شده نیز باید بروزرسانی شوند. فارسروید تلاش می کند تا به محض انتشار نسخه مود آن را در اختیار شما قرار دهد. استفاده از نسخه مود ممکن است منجر به محدودسازی یا مسدودسازی حساب کاربری شما شود. تغییرات نسخه 3.4.6 LUNAR NEW YEAR List of changes: - Event Quests - Lunar Season Pass (23.02) - Chinese Treasury - Talismans - Chinese Room - New Season items - New Avatar Decor - Fixed thermal grease bug in building - Fixed freezing while repairing the PC - Fixed user saves - Optimized conference tracking - Optimized trading system

نقد و بررسی ها 0



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود PC Creator 2 3.4.6 – بازی شبیه ساز “ساخت پی‌سی 2” اندروید + مود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..