تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مققصر اصلی شکست پرسپولیس را بشناسید

مققصر اصلی شکست پرسپولیس را بشناسید

پرسپولیس در حساس ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر مقابل فولاد در اهواز تن به شکست یک بر صفر داد و اختلاف امتیاز قرمزها با تیم دوم به دو امتیاز کاهش یافت. تک گل فولاد را روبرتو تورس بازیکن جدید و اسپانیایی فولاد به زیبایی به ثمر رساند تا اولین حضور این بازیکن سابق اوساسونا در فوتبال ایران با گلزنی همراه باشد.

احسان پهلوان ستاره فصل قبل پرسپولیس که در تابستان امسال راهی فولاد شد، مقابل تیم سابقش عملکرد خوبی داشت و پاس گل زیبایی به تورس اسپانیایی داد. پاس پهلوان درحالی دقیقا روی پای تورس نشست که علی نعمتی مدافع چپ پرسپولیس که مامور مهار تورس بود، جا ماند و دروازه پرسپولیس باز شد. نعمتی که روی گل فولاد مقصر بود، بعد از گل خوردن تیمش تمرکز خود را تا حدودی از دست داد و مرتکب چند اشتباه دیگر شد.

همین موضوع سبب شد تا گل محمدی خیلی زود و قبل از پایان نیمه نخست این بازیکن را تعویض کند و دیاباته را به بازی بفرستد. بعد از خروج نعمتی، وحید امیری مدافع چپ پرسپولیس شد و دیاباته هم در خط حمله به میدان رفت. گل محمدی با این تعویض زودهنگام خود نشان داد علی نعمتی روی گل خورده تیمش مقصر بوده و از عملکرد او رضایت نداشته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مققصر اصلی شکست پرسپولیس را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..