تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قالیباف، تهران را به مقصد الجزیره ترک کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی که به منظور حضور در هفدهمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی کشور‌های عضو سازمان همکاری اسلامی به کشور الجزایر سفر می‌کند، دقایقی پیش تهران را ترک کرد.

آفتاب‌‌نیوز :

محمدباقر قالیباف در رأس هیأتی پارلمانی با بدرقه عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس و سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور به منظور شرکت در هفدهمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، تهران را به مقصد الجزیره ترک کرد.

حسن نوروزی نماینده بهارستان و رباط کریم و محمد علیپور نماینده ماکو و چالدران و پلدشت و شوط، رئیس مجلس را در این سفر همراهی می‌کنند.

قالیباف در این سفر علاوه بر حضور در هفدهمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی، دیدارهای دوجانبه‌ای نیز با روسای مجالس حاضر در اجلاس خواهد داشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قالیباف، تهران را به مقصد الجزیره ترک کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..