تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور رئیس‌جمهور برای بررسی علت حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از تسنیم،  محمد جمشیدی معاون سیاسی رئیس جمهور با اشاره به دستور آیت‌الله رئیسی برای بررسی علت حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان در تهران نوشت:  

«حادثه تلخ حمله به سفارت کشور برادر و همسایه جمهوری آذربایجان را محکوم می‌کنیم. آیت الله رئیسی بلافاصله پس از شنیدن این خبر ناگوار دستور بررسی همه جانبه موضوع را صادر و مراتب تسلیت و همدردی خود را با دولت، ملت و بازماندگان دیپلمات جانباخته اعلام و برای مجروحان آرزوی شفای عاجل کردند.»

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، کشور جمهوری آذربایجان.

 صبح امروز جمعه ۷ بهمن، فردی مسلح با ورود به داخل سفارت آذربایجان در تهران و تیراندازی به افراد داخل سفارت، یکی از ماموران امنیتی این سفارتخانه را کشت و دو تن دیگر را زخمی کرد.

این فرد در بازجوی‌های اولیه، خود گفته به دلیل نگه داشتن اجباری همسرش در کشور آذربایجان دست به این اقدام زده است.

در اظهارات اولیه متهم حادثه آمده بود که همسرش فروردین ماه امسال به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مراجعه کرده و از آن پس به منزل مراجعه نکرده است.

با مراجعات متعدد متهم به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران و عدم دریافت پاسخ مناسب از سوی مسئولان سفارت، متهم سرانجام تصمیم به حمله به سفارت می‌گیرد.

بررسی سوابق متهم نشان می‌دهد متهم در ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ شکایتی را مبنی بر مفقودی همسرش (اهل باکو) در ارومیه ثبت کرده است.

پرونده مفقودی پس از پیگیری و مشخص شدن اینکه همسر وی به جمهوری آذربایجان بازگشته است در این موضوع خاص بسته می‌شود و پس از آن، این فرد موضوع را از وزارت خارجه و سفارت جهوری آذربایجان پیگیری می‌کرده است.

در ابتدای سال همسر فرد مهاجم با کمک دو نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش به جمهوری آذربایجان می‌رود و دیگر برنمی‌گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور رئیس‌جمهور برای بررسی علت حمله مسلحانه به سفارت آذربایجان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..