تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۶ اشتباه رایج در پیدا کردن زن مناسب که مردان مرتکب می‌شوند

بلین اندرسون (Blaine Anderson)، مربی دوستیابی که سال گذشته از دوره های آنلاین خود برای مردان مجرد و توصیه هایش به آنها در رابطه با زندگی عاشقانه‌شان یک میلیون دلار درآمد کسب کرد معتقد است که هیچ اشکالی ندارد که به دنبال این باشید که روابطتان با زنان را بهبود ببخشید. در واقع برعکس، این یک اقدام زیبا و سالم است.

اندرسون می‌گوید که از زمان راه اندازی Dating by Blaine در آغاز سال ۲۰۲۰، بیش از ۱۵۰۰ مرد در دو کلاس دوستیابی او شرکت کرده اند که قیمت آنها از ۱۴۹ تا ۱۲۹۵ دلار متغیر است.

پس از سه سال مشاوره حرفه ای، اندرسون می‌گوید متوجه اشتباهاتی شده که مردان مجرد بارها و بارها مرتکب می‌شوند. به باور او آنها اغلب زنان نامناسبی را برای خود انتخاب می‌کنند، یا در فهم خواسته زنان مجرد دچار اشتباه می‌شوند، که باعث می‌شود عملکرد ضعیفی در روابط خود داشته باشند.

۶ اشتباه رایج مردان در پیدا کردن زن مناسب از زبان یک مربی دوستیابی پر کردن سرسری سوالات برنامه های دوستیابی

پروفایل ‌های برنامه های دوستیابی رایج‌ترین روش‌های امروزی برای افراد مجرد هستند تا بتوانند شخص مورد نظر خود را پیدا کنند. اما بسیاری از این پروفایل ها فاقد دیدگاه آگاهانه و اصالت مورد نیاز برای تضمین یافتن یک همراه سازگار هستند.

به عقیده اندرسون در برنامه های دوستیابی رقابت شدیدی وجود دارد و بهترین راه برای شکست دادن رقبا، خاص بودن و اصالت است، نه گفتن اینکه غذای مورد علاقه شما پیتزا است، یا اینکه دوست دارید در اوقات فراغت خود سفر کنید. اساسا به این فکر کنید که می‌خواهید پروفایلتان راوی چه داستانی باشد و به آن پاسخ دهید.

۶ اشتباه رایج مردان در پیدا کردن زن مناسب از زبان یک مربی دوستیابی اشتراک گذاری اطلاعات بیش از حد در بخش «درباره من»

برخی از برنامه‌ها، گزینه های اختیاری زیادی در اختیار کاربر قرار می‌دهند اما به عقیده اندرسون تکمیل تنها یک تا سه مورد از مهم ترین مسائل در مورد سبک زندگی‌تان کافی است و به اشتراک گذاری بیش از این در پروفایلتان می‌تواند بیش از حد باشد و علیه شما عمل کند.

۶ اشتباه رایج مردان در پیدا کردن زن مناسب از زبان یک مربی دوستیابی پنهان کردن چهره و ظاهر در عکس های پروفایل

از آنجایی که اکثر برنامه‌ها تنها اجازه می‌دهند تا حدود شش عکس در هر پروفایل وجود داشته باشد، مهم است که عکس‌هایی را انتخاب کنید که واضح و مربوط به زمان حال باشند. اما به گفته اندرسون، بسیاری از مردان تصاویری را انتخاب می‌کنند که در آنها چهره‌شان به هر طریقی، با عینک آفتابی، کلاه یا نور ضعیف پوشانده شده و مشخص نیست.

در دنیای ما با قدرت انتخاب تقریبا نامحدود در برنامه‌هایی مانند تیندر (Tinder)، اگر زنی نتواند به وضوح و بلافاصله بفهمد شما چه شکلی هستید، سریع به سراغ گزینه بعدی می‌رود.

۶ اشتباه رایج مردان در پیدا کردن زن مناسب از زبان یک مربی دوستیابی پیامک بیش از حد قبل از اولین قرار ملاقات

غالبا مردان قبل از ملاقات حضوری بیش از حد پیامک می‌فرستند که ممکن است برای فردی که این پیام ها را دریافت می‌کند طاقت فرسا باشد.

اندرسون می‌گوید: «استفاده از پیامک برای تدارک دیدن دیدار اشکالی ندارد. مگر اینکه اعتماد به نفس بالایی داشته باشید که پیام رسان ماهری هستید، در کل معمولا عاقلانه است که از طریق پیامک کمتر حرف بزنید.»

۶ اشتباه رایج مردان در پیدا کردن زن مناسب از زبان یک مربی دوستیابی رفتار کردن مثل کسی که در واقعیت نیستند

بسیاری از مردان به اشتباه فکر می‌کنند که باید مانند کسی که نیستند رفتار کنند تا زنان را جذب کنند. اما قضیه اینجاست که اصالت به خودی خود جذابیت محسوب می‌شود.

مردان برای بیان مستقیم خواسته های روابط خود مشکل دارند و گاهی اوقات برای آنکه تاثیرگذار به نظر برسند مانند کسی رفتار می‌کنند که نیستند. عدم وضوح و رفتار غیرصادقانه در واقع می‌تواند یک دافعه بزرگ برای زنان باشد.

۶ اشتباه رایج مردان در پیدا کردن زن مناسب از زبان یک مربی دوستیابی انتخاب زنی که برایشان مناسب نیست

مردان اغلب این اشتباه را مرتکب می‌شوند که خیلی زود احساسات خود را روی زنان سرمایه گذاری می‌کنند که این معمولا به دلیل عدم اعتماد به نفس است.

اما اندرسون توضیح می‌دهد که اگر یک زن خاص جذب شما نشود اشکالی ندارد و این یک اظهارنظر درباره شخصیت شما نیست. او می‌گوید: «من باید همیشه به پسرها یادآوری کنم که زن عالی برای آنها کسی نیست که به پیام‌هایشان پاسخ نمی‌دهد. این در مورد پایین آوردن استانداردها نیست. بلکه در مورد درک سازگاری فراتر از ظاهر است.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۶ اشتباه رایج در پیدا کردن زن مناسب که مردان مرتکب می‌شوند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..