تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار خطیب جمعه ورامین درباره «تلاش غرب برای تطهیر رژیم طاغوت»

حجت الاسلام والمسلمین حسین قدوسی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه امروز هفتم بهمن ماه ضمن تبریک پیشاپیش ایام دهه فجر ضمن برشمردن تفاوت انقلاب اسلامی ایران با سایر انقلاب‌ها گفت: اصل اسلامیت و جمهوریت دو رکن اساسی انقلاب اسلامی و از مهمترین تفاوت‌ها با سایر انقلاب‌هاست، که باید در تمام ایام به ویژه دهه مبارک فجر تبیین شود.

وی خواستار تبیین بیش از پیش اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه شد و گفت: در شرایطی به سر می‌بریم که تلاش‌های زیادی برای تطهیر رژیم طاغوتی انجام می‌شود، اما با مقایسه‌ای ساده میان دستاوردهای انقلاب اسلامی و شرایط قبل از انقلاب می‌توان شاخص‌های مهمی چون استقلال و آزادی و امنیت را جزئی از دستاوردهای انقلاب برشمرد.

امام جمعه موقت ورامین تلاش رسانه‌های مزدور برای تطهیر چهره طاغوت را تقبیح کرد و گفت: باید از دلبستگی به دیگران و بیگانگان دست برداریم، نباید فریب رسانه‌ها و تلاش مستکبران را خورد، چهره پهلوی آن قدر سیاه و کثیف است، که با هیچ آبی تطهیر نخواهد شد.

وی سپس از امام (ره) به عنوان حکیمی خردمند و عارفی الهی یاد کرد و گفت: مردم انقلابی با حمایت از راه امام راحل نظام مقدس جمهوری اسلامی را بنا کردند، شخصیت امام (ره) طی یک‌صد سال اخیر‬ در‬ جهان‬ ممتاز است و‬ هرگز فراموش نخواهد شد.

قدوسی نژاد بر عمل به وصایای امام (ره) تاکید کرد و گفت: امام راحل وصیت نامه الهی سیاسی خود را در میان ما به یادگار گذاشت و تکلیف مردم و حکومت را مشخص کرد اما واقعاً به آن عمل نکردیم، باید به وصیت‌نامه امام عمل کنیم، تا راهمان را بدانیم و از مسیر منحرف نشویم.

وی با اشاره به اهانت اخیر به قرآن، آن را نتیجه حمایت دولت‌های غربی و لایه‌های قدرت‌های صهیونیستی دانست و گفت: این اقدامات برای مقابله با ادیان الهی انجام شده است، که موجب خشم و انزجار مسلمانان سراسر جهان و امت مؤمن و خداجوی کشورمان شد و امروز نیز نمازگزاران جمعه پس از پایان نماز جمعه خشم عمیق خود را از این موضوع اعلام کرده و این اقدام ننگین را محکوم خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱۷




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار خطیب جمعه ورامین درباره «تلاش غرب برای تطهیر رژیم طاغوت»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..