تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه رسمی استقلال برای جذب مهاجم آفریقایی

باشگاه استقلال بعد از بازی شدن پنجره نقل و انتقالات خود موفق به جذب بازیکن داخلی نشد. آبی ها دیشب قرارداد سیاوش یزدانی را یکطرفه فسخ کردندتا بتوانند یک بازیکن خارجی را به خدمت بگیرند.

اگر چه گفته می شود ساپینتو به دنبال جذب یک هافبک بازیساز اما نامه رسمی ای که باشگاه استقلال برای جذب مهاجم سابق خود ارسال کرده نشان می دهد جذب مهاجم خارجی هم از اهداف مهم آبی ها در نقل و انتقالات بوده است.

استقلال حدود ۱۰ روز قبل نامه ای به ایجنت مامه تیام ارسال کرده بود تا بتواند در نیم فصل او را به خدمت بگیرد. اتفاقی که در نهایت رخ نداد تا آبی ها احتمالا سراغ یک گزینه خارجی و آزاد بروند.

باید منتظر ماند و دید در نهایت استقلال چه تصمیمی برای نقل و انتقالات نیم فصل خواهد گرفت. آیا ساپینتو هافبک بازیساز خارجی را در اولویت خود قرار خواهد داد یا اینکه به دنبال جذب یک مهاجم گلزن خواهد رفت.

نامه رسمی استقلال برای جذب مهاجم آفریقایی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه رسمی استقلال برای جذب مهاجم آفریقایی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..