تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین بازیگر فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» رسماً معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، عموم ژاله صامتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون با فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» به کارگردانی لیلی عاج در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد و گفته می‌شود نقش «سرهنگ ثریا» را بازی کرده است.

«سرهنگ ثریا» به نویسندگی و کارگردانی لیلی عاج و تهیه کنندگی جلیل شعبانی در ماه‌های اخیر کلید خورده و در جشنواره رونمایی خواهد شد.

این فیلم تازه‌ترین محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که به حضور سازمان مجاهدین خلق (منافقین) در پادگان اشرف می‌پردازد.

لیلی عاج سال‌هاست که در تئاتر تجربه کارگردانی نمایش‌های متعددی همچون «کجایی ابراهیم»، «خواب زمستانی»، «قند خون» و «کمیته نان» را داشته و «سرهنگ ثریا» نخستین تجربه فیلم سینمایی اوست.  عاج سال گذشته نمایش «بابا آدم» را با همین مضمون در تئاتر شهر به صحنه برده بود.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: «این راه با گریه باز نمیشه!»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین بازیگر فیلم سینمایی «سرهنگ ثریا» رسماً معرفی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..