تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدم حضور سینماگران ایرانی در جشنواره برلین را سیاسی می‌دانیم

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایلنا، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره این‌که جشنواره برلین اعلام کرده است پذیرای فیلم‌های ایران و خبرنگاران ایرانی نخواهد بود، این اقدامات را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: جشنواره‌ها با موضوعات فرهنگی و هنری سیاسی برخورد می‌کنند. ادعای‌شان این است که مسائل فرهنگی باید فرهنگی باشند، اما در عمل مشاهده می‌کنیم سیاسی‌ترین اتفاقات رخ می‌دهد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد: ما این مسئله را سیاسی می‌دانیم. دوست داریم در مجامع مختلف حضور داشته باشیم و هنرمندان ما حاضر باشند البته این به آن معنا نیست که بخواهیم برای این کار از قواعد و قوانین خودمان تخطی کنیم. کار خودمان را به خوبی انجام می‌دهیم به حوزه فرهنگ و هنر و حوزه اقدامات خودمان کاملا متعهد هستیم.

وی بیان کرد: این رویکرد جشنواره‌ها متاثر از سیاست‌های رسانه‌های متخاصم با جمهوری اسلامی است و ما این رویکرد‌ها را نمی‌پسندیم.

اسماعیلی درباره استقبال هنرمندان خارجی و بین‌المللی از جشنواره فیلم و تئاتر فجر بیان کرد: بسیار خوب بوده است، بخش بین‌الملل جشنواره‌مان اعلام خواهد شد. مهمانان بسیار مهمی از کشور‌های مختلف هم در جشنواره فیلم فجر حضور خواهند داشت و هم در بخش تئاتر شاهد این هنرمندان خواهیم بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدم حضور سینماگران ایرانی در جشنواره برلین را سیاسی می‌دانیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..