تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دشمن در پائیز امسال توانست چالش امنیتی و سیاسی جدی برای کشور ایجاد کند

آفتاب‌‌نیوز :

محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس‌جمهور با بیان اینکه معتقدم اقدامات دشمن به ویژه در پائیز امسال در نوع خود بی سابقه بود، گفت: دشمن توانست با به کارگیری برخی عناصر خود فروخته و برخی افراد فریب خورده برای اولین‌بار در تاریخ انقلاب چالش امنیتی و سیاسی جدی برای ملت و کشور درست کند.

بخش هایی از گفت و گوی دهقان را در ادامه می خوانید:

امیدواری دشمن به مزدوران خود در داخل و خارج کشور برای براندازی نظام و همراهی تعدادی از افراد سطحی با دشمن سبب شد تا همه بدخواهان ایران و رسانه ها و مزدورانشان از همه ظرفیت‌های خود برای ادامه دشمنی علنی استفاده کنند و نظام اسلامی برای جلوگیری از ریختن خون بی‌گناهان یا حتی فریب‌خوردگان مجبور بود جهت تفکیک بین منافقین و سایر مزدوران با مردم عادی و برخی افراد احساساتی و سطحى،حداکثر مماشات را در این چند ماه گذشته به کار گیرد.

این اندازه از مماشات برای حفظ جان معترضان، برگ دیگری از مظلومیت نظام اسلامی بود به گونه ای که برای حفظ جان افراد عادی که فریب دشمن را در فضای مجازی خورده بودند، ده‌ها نفر از نیروهای بسیجی و انتظامی مظلومانه و بدون سلاح در چنگ اغتشاش‌گران و مزدوران دشمن گرفتار شدند و به شهادت رسیدند.

عدم همراهی مردم با بدخواهان با وجود مشکلات اقتصادی موجود و سختی‌ها، نشان از اوج دشمن شناسی و آگاهی ملت نسبت به توطئه دشمنان دارد، مردم فهیم و هوشیار با وجود انتقاداتی که به برخی از مسائل دارند به هیچ وجه حاضر نشدند با مزدوران آمریکا و انگلیس و با جریانات خونریزی مثل منافقین و داعش همراهی کنند.

کسانی که با انگیزه وهدف براندازی به عنوان مزدور دشمن و همراه داعش و منافقین به میدان آمدند باید انتظار داشته باشند در چهارچوب قانون مجازات سختی را تحمل کنند.

البته نظام اسلامی با کسانی که مرتکب جنایت نشده اند و از روی احساسات و به خاطر فریب خوردگی یا برخی انتقادات به حق بدون قصد براندازی با اغتشاشات همراهی کردند، در صورت ندامت با رافت برخورد خواهد کرد.

امسال با توجه به اتفاقات اخیر یقینا با یک دهه فجر متفاوت روبرو خواهیم بود، با توجه به مراسمات ملی که در چند ماهه اخیر شاهد بودیم، میتوانیم انتظار داشته باشیم که مردم در ۲۲ بهمن امسال حماسه متفاوتی را بیافرینند.

حضور مردم مراسماتی مانند راهپیمایی ۲۲ بهمن صرفا یک حضور نمادین نیست بلکه حضوری برای خنثی کردن توطئه های دشمن و حضوری برای تضمین امنیت و جان و مال ملت بوده و تاثیرگذار در سرنوشت مردم و ضامن توسعه و تعالی کشور است.

دولت سیزدهم منکر برخی مشکلات و کاستی ها در اداره امور نیست، دولت مردمی تمام توان خود را برای خدمت به مردم و بازگرداندن قطار پیشرفت کشور به ریل درست بکار گرفته است.

البته باید این حقایق را تبیین کرد که بخش زیادی از توان دولت در یک و سال و اندی که از عمر آن گذشته است صرف جبران اشتباهات عجیب گذشته در خلق پول و خالی کردن خزانه کشور از بیش از ۶۰ تن طلا و برباد دادن دهها میلیارد دلار ذخایر ارزی کشور و سایر اقدامات مخرب گذشته در حوزه های مختلف از جمله اقتصاد شده است.

سامان بخشی امور با توجه به مشکلات که بخشی بزرگی از آن ریشه در گذشته دارد، زمان می خواهد، دولت با آگاهی از فشارهای اقتصادی مربوط به معیشت مردم تلاش کرد تا مقداری از بار تورم کاهش پیدا کند.

تورم کنونی پذیرفتنی نیست و البته این تورم با مقابله جدی و بدون مماشات با رشد نقدینگی و انتظام بخشی به بانک‌ها به‌ویژه بانک‌های خصوصی و یک سلسله اقدامات دیگر قابل مهار خواهد بود.

خیلی امید دارم به یاری خدا و با برنامه ریزی‌هایی که در دولت صورت گرفته و پشتیبانی مردم، سال‌های آینده نتیجه اقدامات و اصلاحات دولت سیزدهم به ویژه در بخش اقتصادی، علیرغم خواست دشمنان و بدخواهان به خوبی در زندگی مردم نمایان شده و مردم بعد از این همه سختی معیشتی طعم شیرین خدمت را بچشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دشمن در پائیز امسال توانست چالش امنیتی و سیاسی جدی برای کشور ایجاد کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..