تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحولات جنگ اوکراین در مسیر صلح حرکت نمی‌کند

آفتاب‌‌نیوز :

استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل با ابراز بدبینی نسبت به برقراری صلح میان اوکراین و روسیه در آینده نزدیک گفت که تحولات در مسیر صلح حرکت نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، دوجاریک پنجشنبه در سخنانی گفت: ما خواستار یک صلح عادلانه و مطابق با منشور سازمان ملل و قوانین بین‌الملل هستیم. اما آنچه می‌بینیم ما را در آن مسیر هدایت نمی‌کند.

وی این اظهارات در پاسخ به پرسشی درباره ارسال تانک‌های غربی به اوکراین بیان کرد.

بر اساس گزارش رسانه‌ها و اظهارات مقام‌های غربی، قرار است آمریکا ۳۱ تانک آبرامز، آلمان ۱۴ تانک لئوپارد ۲ و انگلیس ۱۴ تانک چلنجر ۲ به اوکراین بدهند.

علاوه بر این، آلمان به متحدان خود اجازه می‌دهند تا تانک‌های ساخت این کشور را به اوکراین بدهند. فرانسه نیز در حال تصمیم‌گیری در خصوص ارسال تانک به آن کشور است.

ارسال سامانه‌های دفاع هوایی نیز از جمله تسلیحاتی است که غربی‌ها در هفته‌های گذشته به اوکراین داده یا قرار است برای آن کشور ارسال کنند.

از سوی دیگر، گزارش‌ها حاکی است که غربی‌ها در نظر دارند جنگنده‌های اف-۱۶ آمریکا را به اوکراین بدهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحولات جنگ اوکراین در مسیر صلح حرکت نمی‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..