تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علت عدم حرکت پلیس دیپلماتیک به سمت مهاجم به دلیل مسلح نبودش بوده / دستور ایست او به نوعی تهدیدآمیز بوده / فرد مهاجم مدعی است که همسرش در طبقه چهارم سفارت بوده و می‌خواسته او را آزاد کند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فارس: حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و احمد وحیدی وزیر کشور با توجه به حادثه پیش آمده در سفارت جمهوری آذربایجان در تهران، در جلسه‌ای اهداف و انگیزه مهاجم مسلح را مورد بررسی قرار دادند.

بر اساس شواهد و مشاهدات اولیه، ضارب با انگیزه کاملا شخصی اقدام به تیراندازی کرده است.

تدابیر امنیتی لازم برای ادامه فعالیت طبیعی سفارت و دیپلمات‌های جمهوری آذربایجان در تهران اتخاذ گردیده و اقدامات قضایی و امنیتی برای روشن شدن انگیزه شخصی ضارب در جریان است.

همچنین سردار رحیمی فرمانده پلیس تهران بزرگ نیز گفته است، درباره ادعای رسانه‌های آذربایجانی باید گفت فردی با انگیزه شخصی برای آزاد کردن همسرش که مدعی بود در طبقه چهارم سفارت بوده، به آنجا حمله کرده است.

به گفته سردار رحیمی علت عدم حرکت پلیس دیپلماتیک به سمت مهاجم این بوده که این مأمور پلیس دیپلماتیک که در کیوسک دیده می‌شود، مسلح نبوده است، اما با دیدن کلاشینکف در دست مهاجم و دستور ایست او که به نوعی تهدیدآمیز بوده است، از جایش حرکت نکرده و بلافاصله با مرکز پلیس تماس گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علت عدم حرکت پلیس دیپلماتیک به سمت مهاجم به دلیل مسلح نبودش بوده / دستور ایست او به نوعی تهدیدآمیز بوده / فرد مهاجم مدعی است که همسرش در طبقه چهارم سفارت بوده و می‌خواسته او را آزاد کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..