تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هند: به خرید نفت از روسیه ادامه خواهیم داد

آمیتاب کانت یکی از مقامات رسمی هند مرتبط با گروه 20 گفت: دهلی نو به خرید نفت از روسیه تاجای ممکن ادامه خواهد داد و دو کشور بدنبال راه‌هایی برای تجارت با ارزهای ملی هستند.

به گزارش روز جمعه ایرنا از تاس، آمیتاب کانت با یادآوری تحریم‌های کشورهای غربی علیه روسیه به دلیل آغاز جنگ اوکراین، اظهار داشت: هند با این حال خرید نفت خود از روسیه را متوقف نکرد.

کانت تصریح کرد: ما تاکنون به خرید نفت از روسیه ادامه داده‌ایم و همچنان شاهد هستیم که شرکت‌های نفتی روسیه در حال سرمایه‌گذاری در هند هستند. بنابراین ما به خرید نفت تا جای ممکن از روسیه ادامه خواهیم داد. ما همچنان به ساختن دولتی و روابط خود با روسیه ادامه خواهیم داد.

این مقام هندی با اشاره به تلاش‌های مختلف برای کشف گزینه‌های مختلف برای تجارت به ارزهای ملی خود گفت: ما درحال بررسی این فرصت‌ها با طرف‌های روسی هستیم.

هند سومین واردکننده بزرگ نفت پس از چین و آمریکاست که به طور فعالانه از روسیه نفت خریداری می‌کند. با وجودی که سهم روسیه در سبد وارداتی نفت هند در ابتدای سال ۲۰۲۲ برابر با ۰.۲ درصد بود، تا پایان این سال این سهم به بیش از ۲۰ درصد و به روزانه بیش از یک میلیون بشکه در روز رسید.

هند از سیاست تعیین سقف قیمت برای خرید نفت روسیه که از سوی کشورهای غربی دنبال می‌شود، پیروی نمی‌کند. این کشور اعلام کرده که سیاست مستقلی را برای تضمین امنیت انرژی خود دنبال خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هند: به خرید نفت از روسیه ادامه خواهیم داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..