تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سالاد مخصوص کبد چرب + فیلم

به گزارش رکنا، اگر شما هم از کبد چرب رنج می برید غضه نخورید! شما می توانید این سالاد خوشمزه و سالم را امتحان کنید تا کبدتان سالم باقی بماند. کافی است مقداری لوبیای پخته شده را با انار شیرین ترکیب کنید و مقداری پیاز و گردو و کمی نمک در حد معتدل به آن بیفزایید. سپس در روغن زیتون آن را غوطه ور سازید. برای وعده ناهار این سالاد  عالی است و به مرور زمان به درمان کبد چرب می انجامد.

این سالاد یک وعده ناهار کامل برای کسانی است که کبدشان چرب است.

باید به این نکته توجه کنید که رژیم غذایی 30 درصد درمان را تشکیل می دهد و 70 درصد درمان فقط با مصرف داروی گیاهی تخصصی درست مناسب شرایط بدنی هر شخص تکمیل می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سالاد مخصوص کبد چرب + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..