تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورگان استنلی کارمندانش را به‌خاطر استفاده از واتس‌اپ، 1 میلیون دلار جریمه کرد

طبق گزارش‌ها، شرکت خدمات مالی آمریکایی مورگان استنلی برخی کارمندانش را به‌خاطر استفاده از پلتفرم‌های پیام‌رسانی مانند واتس‌اپ و iMessage برای ارتباطات سازمانی، بیش از 1 میلیون دلار جریمه کرده است.

به گزارش رویترز، جریمه‌های در نظر گرفته‌شده برای کارمندان مورگان استنلی از چندین هزار دلار شروع می‌شود و برای برخی به بیش از 1 میلیون دلار می‌رسد! میزان جریمه یک کارمند به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل مواردی مانند تعداد پیام‌های ارسالی، جایگاه فرد در شرکت و دریافت هشدار برای عدم استفاده از چنین پلتفرم‌هایی می‌شود.

جریمه کارمندان در پی پرداخت جریمه به SEC

مورگان استنلی پس از آن تصمیم به جریمه کارمندان گرفته است که در سال 2021 موافقت کرد به کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، 200 میلیون دلار جریمه بپردازد. علت پرداخت این هزینه، تحقیقات SEC درباره ارتباطات کارمندان در پلتفرم‌های پیام‌رسانی بود که توسط این شرکت تأیید نشده بودند.

نهاد خودتنظیم وال‌استریت، سازمان تنظیم مقررات سازمان مالی از بروکرها (Broker) می‌خواهد تا سوابق تمام ارتباطات تجاری را ثبت و حفظ کنند. در همین راستا، SEC مشغول بررسی این موضوع است که آیا این شرکت‌ها ارتباطات دیجیتالی کارمندانشان را ردیابی می‌کنند یا خیر.

واتس‌اپ آواتار

در سپتامبر سال گذشته میلادی، SEC تصمیم به جریمه 16 شرکت مالی گرفت که شامل برخی از بزرگ‌ترین بانک‌های جهان هم می‌شد. درحقیقت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا پس از اینکه مطلع شد کارمندان‌های شرکت‌های مالی با استفاده از دستگاه‌ها و اپ‌های شخصی درباره معاملات صحبت کرده‌اند، درمجموع آن‌ها را 1.8 میلیارد دلار جریمه کرد. البته تحقیقات SEC از بروکرها فراتر رفته و به سایر شرکت‌های مالی مانند صندوق‌های سرمایه‌گذاری و مشاوران سرمایه‌گذاری هم رسیده است.

در همان زمان که SEC شرکت‌ها را جریمه کرد، برخی از آن‌ها به کارمندانی که از قوانین تخطی کرده بودند، اعلام کردند که پرداخت‌ها و پاداش‌های آینده آن‌ها قطع می‌شود. بد نیست به این موضوع هم اشاره کنیم که در سال 2020، دو مدیر ارشد مورگان استنلی پس از اینکه به‌طور غیرمجاز از واتس‌اپ برای صحبت‌های کاری استفاده کردند، از این شرکت جدا شدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورگان استنلی کارمندانش را به‌خاطر استفاده از واتس‌اپ، 1 میلیون دلار جریمه کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..