تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راهنمای انهدام تانک آبرامز آمریکایی پیش از خودش به اوکراین رسید / عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در رسانه‌های اجتماعی روس زبان تصویری دست به دست می‌شود که آسیب‌پذیری‌های تانک ام‌۱ آبرامز را به همراه دستورالعمل‌هایی درباره نقاط آسیب‌پذیر و سلاح‌های مناسب برای حمله به آن‌ها به نمایش گذاشته است.

توصیه اول ضربه زدن به سیستم هدایت تانک یا سلاح اصلی آن با سلاح سبک است. دستور دوم به شکاف بزرگ بین بدنه و برجک به عنوان نقطه ضعف اشاره می‌کند و راهنمای سوم نقاط آسیب‌پذیر دو طرف تانک را نشانه رفته است.

راهنمای انهدام تانک آبرامز آمریکایی پیش از خودش به اوکراین رسید / عکس

استدلال‌های این راهنما بر این ادعا استوار است که M1 Abrams، هر دو مدل M1A1 و M1A2، در قسمت جلویی بسیار محافظت می‌شوند اما در بخش‌های جانبی و عقب به خوبی زره‌پوش نیستند.

توصیه دیگر که در فضای مجازی روس زبان دیده می‌شود، ضربه زدن به مخزن سوخت تانک در دو طرف قسمت جلویی است با این استدلال که سوخت سوزان به محفظه موتور گسترش پیدا کند و باعث آتش گرفتن و انفجار آن شود. البته آبرامز برای چنین شرایطی مجهز به سیستم اطفای حریق محفظه موتور است.

راه حل پیشنهادی دیگر استفاده از مین‌ علیه این تانک است.

حال باید منتظر ماند و دید آبرامزها کی به اوکراین می‌رسند و تا آن زمان جنگ چه شکلی به خود گرفته است و این غول‌های فولادی چه عملکردی خواهند داشت.

۵۸۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راهنمای انهدام تانک آبرامز آمریکایی پیش از خودش به اوکراین رسید / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..