تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شکیرا علیه مادر شوهر سابق دست به دامان جادوگر شد! / عکس

عکس/ شکیرا برای اذیت کردن مادر شوهرش از جادوگر کمک گرفت!

به نقل از خبرورزشی: شکیرا در اوایل ماه جاری پس از جدایی از جرارد پیکه، عروسک وحشتناکی را روی بالکن خانه خود در بارسلونا قرار داد که مشرف به خانه مادرشوهر سابقش است.

عکس/ شکیرا برای اذیت کردن مادر شوهرش از جادوگر کمک گرفت!

گزارش شده که با وجود درخواست‌های مکرر، شکیرا از پایین آوردن عروسک جادوگر که مشرف به خانه مادرشوهر سابقش بود امتناع کرد. گفته می‌شود که مونتسرات برنابئو، مادر پیکه، به سرعت به خانه شکیرا رفته و به یکی از کارکنان او گفته که عروسک را بردارد. اما شکیرا این کار را نکرد و وجود عروسک روی بالکن خانه‌اش مادرشوهر سابقش را آزار داده است.

عکس/ شکیرا برای اذیت کردن مادر شوهرش از جادوگر کمک گرفت!

مارک لیرادو، روزنامه‌نگار، گفت که این عروسک با مو‌های خاکستری و کلاه جادوگری به شدت مادر پیکه را ترسانده است. اما شکیرا این حرف را نادیده گرفت. حتی پیکه هم روز یکشنبه در حالیکه به عمارت نامزد سابق خود می‌رفت دیده شد. این زوج از زمانی که پس از ۱۲ سال رابطه عاشقانه از هم جدا شدند، کشمکش‌های بسیاری با هم داشتند.

عکس/ شکیرا برای اذیت کردن مادر شوهرش از جادوگر کمک گرفت!

شکیرا علاوه بر گذاشتن عروسک ترسناک روبه‌روی خانه مادرشوهر سابقش، صدای موزیک اعتراضی و جنجالی جدیدش را هم آنقدر بلند می‌کند که او بتواند بشنود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شکیرا علیه مادر شوهر سابق دست به دامان جادوگر شد! / عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..