تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار تصویر اولین سلفی دونفره پیکه بعد از خیانت به شکیرا/ عکس

عکس/ دیس بک اینستاگرامی پیکه به شکیرا با عکس عاشقانه!

به نقل از خبر آنلاین: جرارد پیکه که این روزها مدام به دلیل خیانت از سوی شکیرا مورد حمله قرار می گیرد تصویری جدید از خود در کنار کلارا منتشر کرده است.

عکس/ دیس بک اینستاگرامی پیکه به شکیرا با عکس عاشقانه!

جرارد پیکه که در ماه‌های اخیر به دلیل جدایی از شکیرا درگیر حواشی متعددی شده بود برای اولین بار تصویری از خودش در کنار کلارا چیا مارتی منتشر کرد. مدافع سابق بارسلونا بدون هیچ توضیح و متن خاصی این سلفی دونفره را در اینستاگرام خود قرار داده است. این حرکت پیکه شاید پاسخی به جنجال‌های اخیر شکیرا باشد.

عکس/ دیس بک اینستاگرامی پیکه به شکیرا با عکس عاشقانه!

خواننده کلمبایی به تازگی ترانه‌ای جنجالی منتشر کرده و چند کنایه تند به همسر سابق خود زده است. گفتنی است از وقتی شکیرا از طریق یک شیشه مربا فهمید پیکه به او خیانت کرده از او جدا شد و مدام به او حمله می کند. او حتی در آهنگ هایش مدام پیکه را تمسخر و حتی به کلارا غیر مستقیم توهین می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار تصویر اولین سلفی دونفره پیکه بعد از خیانت به شکیرا/ عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..