تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دستور رئیس‌جمهور برای تخفیف ۷۰ درصدی در قبوض جدید

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از فارس، مدیر امور گازرسانی شرکت گاز گفت: با توجه به ارقام چند میلیونی در برخی از قبوض گاز، رئیس جمهور دستور داد که ۷۰ درصد از افزایش قبوض گاز از بازه زمانی ۱۶ آذرماه تا ۱۵ اسفندماه امسال بخشیده شده و تخفیف داده شود.

مسلم رحمانی مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به تصمیم جدید دولت در صدور قبوض گاز جدید عنوان کرد: طبق مصوبه جدید هیئت دولت که در ۱۶ آذر امسال به تصویب رسید، تعرفه گاز سه پله اول مصرف گاز خانگی بدون تغییر باقی ماند و هیچ افزایشی نیافت.

وی ادامه داد:، اما تعرفه گاز پله ۴ تا ۶ به میزان ۳۰ درصد و تعرفه گاز پله ۷ تا ۱۰ به میزان ۵۰ درصد نسبت به تعرفه قبلی افزایش یافت. همچنین برای پله‌های ۱۱ و ۱۲ نیز تعرفه ۵۰۰۰ و ۶۰۰۰ تومان در نظر گرفته شد.

رحمانی گفت: طبق تعرفه جدید، قبوض جدید گاز نیز صادر شد که بر مبنای آن قبض گاز ۶۰ درصد از مردم هیچ تغییری نکرد و قبض گاز حدود ۹۰ درصد مردم کمتر از ۱۰۲ هزار تومان اعلام شد و فقط مشترکان دو پله آخر که حدود ۱.۶ درصد از مردم را شامل می‌شوند؛ شاهد قبوض بالایی به دلیل مصارف غیرمتعارف بودند.

مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: با توجه به ارقام چند میلیونی در برخی از قبوض گاز، رئیس جمهور دستور داد که ۷۰ درصد از افزایش قبوض گاز از بازه زمانی ۱۶ آذرماه تا ۱۵ اسفندماه امسال به مردم بخشیده شده و تخفیف داده شود.

وی توضیح داد: یعنی روال تخفیف بدین صورت است که یکبار قبض گاز با تعرفه قدیم و یکبار به تعرفه جدید محاسبه می‌شود و در صورت افزایش قبض، ۷۰ درصد از آن به مشترکان بخشیده می‌شود. مثلا حدود ۶۰ درصد مردم که قبض گازشان هیچ تغییری نکرده طبیعتا تخفیفی نیز دریافت نخواهند کرد، ولی مابقی مشترکان از این تخفیف بهره‌مند خواهند شد.

رحمانی گفت: البته مصوبه تعرفه گاز جدید همچنان پابرجاست و از سال آینده به طور کامل اجرا می‌شود و ضرورت دارد مردم نسبت به این موضوع هشیار باشند و رسانه‌ها نیز به خوبی این موضوع را اطلاع‌رسانی کنند.

مدیر امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در پایان گفت: همچنان سامانه هوای سرد در کشور وجود دارد و مصرف گاز خانگی روز به روز در حال افزایش است. از مردم عزیز خواهشمندم که با پوشیدن لباس گرم و پیوستن به کمپین هر خانه یک اتاق گرم و تنظیم دمای خانه بر روی ۱۸ درجه به تامین پایدار گاز هم‌وطنان خود در انتهای شبکه گاز رسانی کمک کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دستور رئیس‌جمهور برای تخفیف ۷۰ درصدی در قبوض جدید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..