تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عمارت اسرار آمیز ۷۰۰ هزار دلاری آل کاپون (+تصاویر)

خانه باشکوه Highgate Manor که در سال ۱۸۱۸ میلادی ساخته شده دارای ۲۷ اتاق و یک ایوان زیبا و هم چنین یک راز باورنکردنی است. یک عمارت خیره کننده که زمانی متعلق به گانگستر افسانه‌ای آل کاپون بوده با قیمت ۷۰۰ هزار دلار به فروش می‌رسد.

به گزارش فرارو به نقل از سان، خانه باشکوه Highgate Manor که در سال ۱۸۱۸ میلادی ساخته شده دارای ۲۷ اتاق و یک ایوان زیبا و هم چنین یک راز باورنکردنی است. شایعه شده این ملک سه طبقه که به سبک جورجیایی ساخته شده و در هایگیت در ورمونت واقع شده زمانی توقف گاهی برای اوباش بزرگ در زمان قاچاق مشروبات الکلی در دوران ممنوعیت آن در ایالات متحده بوده است. این خانه بزرگ با مساحت ۸۳۰ متر مربع اکنون با قیمت ۷۰۵۰۰۰ دلار (۵۶۸۰۰۰ پوند) به فروش می‌رسد.

جای تعجب نیست ملکی که زمانی متعلق به آل کاپون بود رازی پنهان را در خود جای داشته باشد. به غیر از اتاق‌های زیبا این خانه یک تونل مخفی نیز دارد که به رودخانه میسیسکوی نزدیک می‌شود.

گفته می‌شود آل کاپون در دوره مممنوعیت الکل در ایالات متحده هنگامی که قاچاق مشروبات را در سراسر مرز به کانادا انجام می‌داد در آن عمارت توقف می‌کرد. در سال ۱۸۷۰ میلادی پیش از آن که صاحب بعدی عمارت را به یک استراحتگاه تعطیلات تبدیل کند به پزشکی فروخته شد که از آن به عنوان مطب پزشکی خود استفاده کرد. یک سالن رقص به مساحت ۲۳۲ متر مربع بعدا در سال ۱۹۵۷ میلادی به آن عمارت افزوده شد.

آل کاپون رئیس بدنام مافیای شیکاگو در دوران ممنوعیت مشروبات الکلی در ایالات متحده بود. او به طور مستقیم با دست کم ۳۳ مورد مرگ مرتبط بوده است. گفته می‌شود بسیاری افراد دیگر نیز به دستور او کشته شده‌اند. با این وجود، بازرسان به سختی توانستند او را به دادگاه بکشانند و در نهایت مجبور شدند او را با اتهامات مربط با فرار مالیاتی بازداشت کنند.

در سال ۱۹۳۱ میلادی کاپون و ۶۹ عضو باندش به فرار مالیاتی متهم شدند. او مجرم شناخته شد و به ۱۱ سال زندان محکوم شد و بخش عمده دوران محکومیت‌اش را در زندان آلکاتراز گذراند. در آنجا بود که مشکلات روانی مرتبط با بیماری سیفلیس او بروز پیدا کرده بود. بی‌بندی و باری جنسی باعث ابتلای کاپون به سیفلیس شده بود و این بیماری بر روی اعصاب و روان او تاثیر گذاشته بود. او در سال ۱۹۳۹ میلادی از زندان آزاد شد، اما توان ذهنی‌اش کاهش یافته بود. او در سال ۱۹۴۷ در عمارتی در ساحل میامی در سن ۴۹ سالگی درگذشت.

عمارت اسرار آمیز ۷۰۰ هزار دلاری آل کاپون (+تصاویر)عمارت اسرار آمیز ۷۰۰ هزار دلاری آل کاپون (+تصاویر)عمارت اسرار آمیز ۷۰۰ هزار دلاری آل کاپون (+تصاویر)عمارت اسرار آمیز ۷۰۰ هزار دلاری آل کاپون (+تصاویر)عمارت اسرار آمیز ۷۰۰ هزار دلاری آل کاپون (+تصاویر)عمارت اسرار آمیز ۷۰۰ هزار دلاری آل کاپون (+تصاویر)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عمارت اسرار آمیز ۷۰۰ هزار دلاری آل کاپون (+تصاویر)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..