تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محبوب‌ترین مدل‌های بازار خودروی ژاپن در سال ۲۰۲۲ را بشناسید

انجمن فروشندگان خودرو ژاپن و انجمن خودروی کی اطلاعاتی درباره محبوب‌ترین مدل‌های بازار داخلی ژاپن در سال ۲۰۲۲ منتشر کردند. در این آمار میزان رشد یا افت فروش مدل‌ها در مقایسه با سال ۲۰۲۱ اعلام شده است.

سه مدل محبوب در بین خودروهای معمولی: تویوتا یاریس (با افت ۲۰.۸ درصد)، تویوتا کرولا (با رشد ۱۸.۷ درصد) و نیسان نوت (با رشد ۲۲.۱ درصد).

سه مدل محبوب در بین خودروهای کی: هوندا N-Box (با رشد ۷ درصد)، دایهاتسو تانتو (با افت ۷.۸ درصد) و سوزوکی اسپیشا (با افت ۲۲.۲ درصد).

پیش از این گزارش شده بود که میزان فروش انواع خودروهای جدید در ژاپن در پایان سال ۲۰۲۲ به ۴۲۰۱۳۲۱ دستگاه رسیده است که نسبت به سال ۲۰۲۱ افت ۵.۶ درصد را نشان می‌دهد.

کلاس خودروهای کی یا کی جیدوشا در ژاپن شامل خودروهایی با طول و عرض به ترتیب کمتر از ۳.۴ و ۱.۴۸ متر، با ظرفیت موتور کمتر از ۶۶۰ سی سی و حداکثر قدرت کمتر از ۶۴ اسب بخار است.

۱۰ خودروی محبوب در ژاپن طی ماه ژانویه تا دسامبر ۲۰۲۲ به این شرح است: (میزان تغییرات فروش مدل‌ها نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۱ در پرانتز ذکر شده است)

تویوتا یاریس - ۱۶۸،۵۵۷ (۷۹.۲ درصد)

تویوتا کرولا - ۱۳۱،۵۴۸ (۱۱۸.۷ درصد)

نیسان نوت - ۱۱۰،۱۱۳ (۱۲۲.۱ درصد)

تویوتا رومی - ۱۰۹،۲۳۶ (۸۱.۰ درصد)

تویوتا رایز - ۸۳،۶۲۰ (۱۰۲.۱ درصد)

هوندا فرید - ۷۹،۵۲۵ (۱۱۴.۳ درصد)

تویوتا آکوا - ۷۲،۰۸۴ (۹۹.۴ درصد)

تویوتا سینتا - ۶۸،۹۲۲ (۱۱۹.۲ درصد)

هوندا فیت - ۶۰،۲۷۱ (۱۰۲.۵ درصد)

تویوتا آلفارد - ۶۰،۲۲۵ (۶۳.۴ درصد)

۱۰ خودروی کی محبوب در ژاپن طی ماه ژانویه تا دسامبر ۲۰۲۲ به این شرح است: (میزان تغییرات فروش مدل‌ها نسبت به مدت مشابه در سال ۲۰۲۱ در پرانتز ذکر شده است)

هوندا N-Box - ۲۰۲،۱۹۷ (۱۰۷.۰ درصد)

دایهاتسو تانتو - ۱۰۷،۸۱۰ (۹۲.۲ درصد)

سوزوکی اسپیشا - ۱۰۰،۲۰۶ (۷۷.۸ درصد)

دایهاتسو موو - ۹۴،۸۳۷ (۹۹.۰ درصد)

سوزوکی واگن R - ۸۲،۲۱۳ (۱۱۹.۲ درصد)

نیسان روکس - ۷۲،۶۰۰ (۸۵.۷ درصد)

سوزوکی هاستلر - ۷۰،۳۷۳ (۸۵.۳ درصد)

سوزوکی آلتو - ۶۷،۲۰۴ (۱۱۰.۳ درصد)

دایهاتسو میرا - ۶۵،۳۱۷ (۹۹.۳ درصد)

دایهاتسو تافت - ۵۶،۸۶۱ (۹۱.۳ درصد)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محبوب‌ترین مدل‌های بازار خودروی ژاپن در سال ۲۰۲۲ را بشناسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..