تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبلت پیکسل گوگل احتمالاً فقط در یک نسخه با تراشه تنسور G2 عرضه می‌شود

گوگل چندماه قبل تبلت پیکسل خود را به‌نمایش گذاشت. این محصول اولین‌بار در می ۲۰۲۲ درمعرض دید قرار گرفت و اگرچه چندماه بعد شاهد فروش یک مدل از این تبلت در بازار فیسبوک بودیم اما غول جستجوی اینترنت هنوز آن را به‌طور رسمی عرضه نکرده است. اکنون شایعه‌ی جدیدی ازطرف یک منبع قابل‌اطمینان منتشر شده است که اطلاعات بیشتری درمورد این محصول ارائه می‌دهد.

برخلاف آن‌چه قبلاً تصور می‌کردیم، ظاهراً تبلت پیکسل فقط در یک نسخه عرضه خواهد شد. به‌نظر می‌رسد گوگل در میانه‌ی مسیر ساخت این محصول، نسخه‌ی استاندارد را لغو کرده است تا با تمرکز بیشتری روی مدل پرو کار کند.

به گزارش GSMArena، تبلت پیکسل گوگل مثل گوشی‌های سری پیکسل ۷ به تراشه‌ی تنسور G2 مجهز شده است و از صفحه‌نمایشی با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و LED درایور ۶ کاناله‌ی Richtek RT4539 بهره خواهد برد. البته این نور زمینه برای نمایشگرهای LCD مورد استفاده قرار می‌گیرد و بنابراین نباید انتظار داشته باشید تبلت مذکور به پنل AMOLED مجهز شود.

تبلت پیکسل حداقل با ۸ گیگابایت رم ساخت سامسونگ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ازنوع UFS مجهز خواهد بود. این محصول همچنین از حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری بهره خواهد برد که انتظار می‌رود با دکمه‌ی پاور آن یکپارچه شود.

رندرهای جدیدی که در بالا مشاهده می‌کنید، ظاهر احتمالی تبلت پیکسل گوگل را نشان می‌دهند. این دستگاه همچنین از یک داک بهره خواهد برد که با اتصال به آن، عملکردی شبیه نمایشگرهای هوشمند ارائه خواهد داد. البته درحال‌حاضر نمی‌دانیم این لوازم‌جانبی به‌همراه تبلت عرضه می‌شود یا گوگل آن را به‌عنوان محصولی مجزا به‌فروش خواهد رساند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبلت پیکسل گوگل احتمالاً فقط در یک نسخه با تراشه تنسور G2 عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..