تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هکتور کوپر گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران است

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از باشگاه خبرنگاران، بعد از جام جهانی قطر و حذف تیم ملی ایران از این رقابتها، وضعیت نیمکت تیم و سرمربی آن مشخص نیست.  قرارداد کارلوس کی روش پرتغالی با تیم ملی به پایان رسیده و با مخالفت هیات رییسه فدراسیون بعید است قرارداد او تمدید شود. به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال سراغ گزینه‌های دیگر خارجی رفته و مذاکره با آن‌ها را آغاز کرده است.

یکی از این گزینه‌ها هکتور کوپر آرژانتینی است که علاقه‌ای به کار در رده باشگاهی ندارد و قصد دارد مربی ملی باقی بماند. نشریه عربی زبان الکوره مدعی شد کوپر مربی مدنظر ایران است و البته او از غنا هم پیشنهاد دریافت کرده است.

کوپر پیش از کار در تیم‌های ملی مصر، ازبکستان و کنگو، سابقه مربیگری در اینترمیلان ایتالیا و والنسیا اسپانیا را هم داشته است. آخرین تیم تحت هدایت کوپر، کنگو بوده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هکتور کوپر گزینه سرمربیگری تیم ملی ایران است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..