تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شهادت مامور وظیفه شناس در درگیری با اشرار مسلح

به گزارش رکنا، بردار شهید ابوذر امیدوار گفت: ما هفت برادر و سه خواهر بودیم که یکی از برادرانم ابوذر امیدوار به فیض شهادت نائل شدد، شهید امیدوار حدود یک سال در منطقه بمپور استان سیستان و بلوچستان خدمت می‌کرد و قرار بود خدمت وی در تیرماه سال آینده در شهرستان بمپور تمام شود و به زادگاه خودش برگردد.

بردار شهید امیدوار بیان کرد: برادرم شهید ابوذر امیدوار یک فرزند پسر سه ساله به نام محمد آبتین داشت و همچنین تا چندماه دیگر نیز صاحب فرزند دیگری می‌شد که که به فیض شهادت نائل شد.

وی ادامه داد: تشییع پیکر شهید امیدوار شنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۸ ساعت ۹ صبح در محل شهدای بسیج اقلید برگزار می شود و بلافاصله بعد از اتمام مراسم ساعت یک ظهر به سمت زادگاهش در روستای لاله گون اقلید می‌رود و به خاک سپرده می شود.

و در آخر بردار شهید امیدوار افزود: طبق گفته امام سجاد(ع)‌ کشته شدن عادت ما و شهادت هم کرامت ما است، اشک ریختن فایده ای ندارد بنده خودم نظامی هستم و ما باید راه شهدا و راه برادر شهیدم را ادامه دهیم و به حرف و سخن آنها عمل کنیم و به وطنمان خدمت کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شهادت مامور وظیفه شناس در درگیری با اشرار مسلح»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..