تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین تبلت وان‌پلاس احتمالاً برای رقابت مستقیم با گلکسی تب S8 و آیپد 10 عرضه می‌شود

براساس تصاویر منتشر شده در وب‌سایت هندی وان‌پلاس، به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد به‌زودی اولین تبلت خود را به‌همراه گوشی وان‌پلاس 11Rمعرفی کند.

با توجه به این‌که وان‌پلاس پد در تاریخ هفتم فوریه (۱۸ بهمن ۱۴۰۱) به‌همراه گوشی‌های وان‌پلاس 11R و نسخه‌ی 5G وان‌پلاس ۱۱ معرفی خواهد شد، انتظار داشتیم برخی مشخصات اولین تبلت این برند فاش شود.

اکنون تصویر مبهم قبلی وان‌پلاس پد در نسخه‌ی هندی وب‌سایت اختصاصی رویداد Cloud 11 با چند عکس جدید و واضح‌تر جایگزین شده است. افشاگر معروف OnLeaks نیز تصاویری از این دستگاه به‌اشتراک گذاشته‌اند که ظاهر آن را نشان می‌دهد. این تبلت از نمایشگر بزرگ ۱۱٫۶ اینچی بهره خواهد برد که طراحی آن در تصاویر جدید قابل مشاهده است.

اگرچه به‌نظر می‌رسد وان‌پلاس پد نسبت به سایر تبلت‌های اندروید بازار تفاوت زیادی ندارد، اما بدنه‌ی پشتی آن قطعاً خاص است. این شرکت در طراحی قاب پشتی دستگاه مذکور از یک حلقه‌ی بزرگ مُدور استفاده کرده است که سیستم دوربین پشتی آن را در خود جا داده است.

هنوز دقیقاً مشخص نیست که آیا اولین تبلت وان‌پلاس از سیستم‌دوربین پشتی دوگانه بهره می‌برد یا فقط به یک دوربین مجهز خواهد شد. به‌هرحال طراحی پشتی این محصول باعث می‌شود نسبت به بسیاری از تبلت‌های اندرویدی بزرگ بازار، قابل تشخیص باشد.

رندرهای جدید وان‌پلاس پد نشان می‌دهد این محصول از قلم داخلی نیز بهره خواهد برد و این یعنی می‌تواند به‌طور مستقیم به‌عنوان رقیب خانواده‌ی گلکسی تب S8 سامسونگ یا آیپد ۱۰ اپل روانه‌ی بازار شود.

به‌نوشته‌ی فون‌آرنا، اولین تبلت وان‌پلاس بدنه‌ای از جنس فلز درجه‌یک دارد ولی اطلاعات مربوط به وضوح نمایشگر، ظرفیت باتری، حافظه‌ی ذخیره‌سازی، پردازنده و رم آن هنوز مشخص نیست و به‌همین دلیل نمی‌توان پیش‌بینی کرد آیا با قیمتی نزدیک به محدوده‌ی قیمتی سری گلکسی تب S8 یا آیپد ۱۰ عرضه خواهد شد یا خیر.

علاوه‌براین نمی‌دانیم آیا وان‌پلاس پد در بازار ایالات‌متحده عرضه خواهد شد یا خیر. ظاهراً این محصول ابتدا فقط در هند به‌فروش خواهد رسید اما احتمال دارد در آینده در برخی کشورهای دیگر نیز عرضه شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین تبلت وان‌پلاس احتمالاً برای رقابت مستقیم با گلکسی تب S8 و آیپد 10 عرضه می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..