تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجراجویی با بابا؛ انتقام به سبکی مدرن و پرمخاطب

نگرانی مادرها زمانی‌که بچه‌ها را با پدرشان تنها می‌گذارند چیز عجیبی نیست. شریک زندگی هنرمند خلاق این بخش از شاتر هم از این قاعده مستثنی نیست.

کنی دوس (Kenny Deuss) پدری است که بخشی از روزش را به‌تنهایی در خانه با فرزندانش سپری می‌کند. او که روزی از دست سوال‌های مادر بچه‌ها در مورد احوالشان خسته شده بود، ایده‌ای به ذهنش رسید.

صفحه اینستاگرام onadventurewithdad زمانی متولد شد که کنی تصمیم گرفت در پاسخ به سوال همیشگی «حاله بچه‌ها چطور است؟» به‌جای کلمات از عکس استفاده کند. او تصاویر بچه‌ها را به همراه خودش در موقعیت‌های مخاطره‌انگیز ادیت کرد و آن‌ها را برای مادرشان فرستاد.

اینکه تا وقتی مادر متوجه جعلی شدن عکس‌ها شود، چه کشیده است را نمی‌دانیم؛ اما کنی به‌این‌ترتیب توانست انتقام خودش را به سبکی جدید و پرمخاطب بگیرد. ای کار برای کنی ریسک بزرگی بود اما موفقیت بزرگی هم به همراه داشت.

با انتشار این تصاویر که گاهی واقعاً حقیقی به‌نظر می‌رسند، کنی توانسته است به ۴۹۸ هزار مخاطب در اینستاگرام برسد؛ مخاطب‌هایی که به‌شدت هوادار عکس‌های ساختگی او هستند.

امیدواریم از این بخش از شاتر خوشتان آمده باشد. فراموش نکنید اگر از تماشای شاتر لذت می‌برید، می‌توانید در نوار سمت راست، روی قلب کلیک کنید. از نوار استیکی پایین مرورگر گوشی هم می‌توانید مطالب را لایک کنید. مثل همیشه از تعامل با شما و خواندن دیدگاه‌هایتان، خوشحال می‌شویم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجراجویی با بابا؛ انتقام به سبکی مدرن و پرمخاطب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..