تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس| توهین عجیب موراتا به هواداران رئال مادرید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نقل از مارکا؛ هواداران رئال مادرید هنگام گرم کردن قبل از بازی، موراتا را Rata به معنی موش صدا زدند. مهاجم سابق رئال مادرید پس از گلزنی سعی کرد پاسخ آنها را بدهد اما واکنش او نامفهوم بود. موراتا قصد داشت دو حرف ابتدایی پشت پیراهن خود یعنی M و O را بپوشاند تا کلمه موش به اسپانیایی مقابل چشم هواداران رئال مادرید ظاهر شود اما او فقط حرف M را مخفی کرد تا به جای Rata به اشتباه واژه بی معنی Orata نمایان شود. به هر ترتیب، تلاش نافرجام موراتا، واکنشی به شعارهای هواداران تیم میزبان بود.

عکس| توهین عجیب موراتا به هواداران رئال مادرید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس| توهین عجیب موراتا به هواداران رئال مادرید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..