تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره هنرهای تجسمی فجر از امروز کارش را آغاز می‌کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیین افتتاح پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر روز جمعه ـ هفتم بهمن ماه ـ ساعت ۱۷ در موسسه فرهنگی هنری صبا برگزار می‌شود.

پانزدهمین «جشنواره تجسمی فجر» از هفتم تا ۲۸ بهمن‌ماه امسال در بخش نمایشگاهی برگزار می‌شود. همچنین تاریخ پنجم اسفند ماه نیز به اختتامیه این دوره از جشنواره اختصاص یافته است.

این جشنواره هنری با نمایش آثار منتخب هنرمندان در بخش‌ طوبای زرین (رقابتی)، بخش ویژه با موضوع قله‌ها (رقابتی) و بخش تجسم هنر ویژه‌ی استان‌ها (غیر رقابتی) برگزار می‌شود.

موضوع جشنواره پانزدهم آزاد بوده است و در رشته‌های تصویرسازی، خوشنویسی، عکاسی، کارتون و کاریکاتور، طراحی گرافیک، حجم (مجسمه، سـرامیک، چیدمان) نقاشی و نگارگری آثار ارزیابی شده است.

در دو بخش «طوبای زرین» و «قله‌ها» مجموعا ۴۴۰ اثر از ۲۷۴ هنرمند در رشته‌های مختلف تصویرسازی، حجم، خوشنویسی، طراحی گرافیک، عکاسی، کارتون و کاریکاتور، نقاشی و نگارگری روی دیوار خواهد رفت.

علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه‌روزه (به جز روزهای ۱۵ و ۲۲ بهمن ماه) از ساعت ۱۰ الی ۱۸ به خیابان ولی‌عصر(عج)، نرسیده به خیابان طالقانی، فرهنگستان هنر، موسسه فرهنگی هنری صبا مراجعه کنند.

۵۷۲۴۵




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره هنرهای تجسمی فجر از امروز کارش را آغاز می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..