تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس | جام جهانی یک استقلالی را گلزن کرد!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ استقلال دیروز در ورزشگاه آزادی مقابل ملوان به برد ارزشمندی دست یافت و موفق شد با نتیجه ۴ بر صفر حریف خود را شکست دهد. گل چهارم استقلال در این بازی توسط روزبه چشمی به ثمر رسید که این روزها خوب گل می‌زند. روزبه چشمی در دوران بازی خود چه در پست مدافع و چه در پست هافبک دفاعی بازیکن چندان گلزنی نبوده اما انگار باز کردن دروازه ولز در جام جهانی باعث شده شماره ۴ استقلال راه دروازه را پیدا کند.

عکس | جام جهانی یک استقلالی را گلزن کرد!

چشمی پس از به ثمر رساندن یکی از مهم‌ترین گل‌های فوتبال ملی ایران چند هفته قبل در دربی پایتخت هم برای استقلال گلزنی کرد و دیروز هم روی ارسال سعید مهری گل چهارم استقلال را زد. او در شرایطی این سه گل را به ثمر رسانده که فصل قبل برای استقلال گلزنی نکرد و اخرین گل دوران حرفه‌ایش را در ام صلال قطر به ثمر رساند.

مدافع استقلال به جز گلی که وارد دروازه ملوان کرد در مجموع مقابل این تیم نمایش درخشانی داشت و در کنار رافائل سیلوا کم‌نقص ظاهر شد. او با ۱۱ نبرد موفق و ۴ عملکرد دفاعی نقشی تعیین‌کننده در کلین‌شیت استقلال ایفا کرد. شماره ۴ استقلال در دقایق ابتدایی هم یک توپ را از روی خط دروازه برگرداند و نگذاشت دروازه تیمش باز شود.

عکس | جام جهانی یک استقلالی را گلزن کرد!

بیشتر بخوانید:

عکس | جام جهانی یک استقلالی را گلزن کرد!

۲۵۸ ۲۵۸




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس | جام جهانی یک استقلالی را گلزن کرد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..