تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقلال مخالف جدایی ستاره مغضوب ساپینتو !

استقلال مخالف جدایی ستاره مغضوب ساپینتو !

امید حامدی فر بازیکنی است که تابستان امسال به استقلال پیوست ولی تا هفته پانزدهم موفق به انجام بازی برای تیمش نشد. او سرانجام در نخستین مسابقه از دور برگشت لیگ برتر، برابر سپاهان از ابتدا به میدان رفت و اتفاقا عملکرد قابل قبولی را نیز ارائه کرد.

حامدی فر که به دلیل نیمکت نشینی‌های متعدد خواستار جدایی از استقلال بود، تیم‌هایی نظیر آلومینیوم و فولاد را خواهان خود می دید و او از مدیران باشگاه و همچنین ریکاردو ساپینتو درخواست کرد تا با جدایی او در نیم فصل موافقت کنند.

البته این بازیکن تمایل داشت تا به فوتبالش در اهواز و فولاد ادامه دهد اما در نهایت و با مخالفت ساپینتو، حامدی فر در جمع استقلالی‌ها باقی ماند تا این بازیکن حداقل تا پایان لیگ بیست و دوم در جمع آبی پوشان باقی بماند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقلال مخالف جدایی ستاره مغضوب ساپینتو !»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..