تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسی برای این ستاره فوتبال اشک نریخت!

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل ازروزنامه جوان، راستی دنی آلوز سال‌ها با مسی در بارسا همبازی بود، با سوارس، نیمار، تیاگو سیلوا و ژاوی، سال‌ها شاگردی گواردیولا را کرد و سال‌ها در برزیل زیر نظر مردانی، چون تیته قرار داشت.

اما این روز‌ها هیچ کدام از این نام‌های بزرگ چرا برای دفاع از او قدمی پیش نمی‌گذارد؟ پاسخ مشخص است؛ کسی از هنجارشکن اجتماعی، از یک مفسد و بی اخلاق حمایت نمی‌کند.

آن هم وقتی که وقوع جرم تا این اندازه مشخص و محرز است و کسی نمی‌تواند منکر آن شود. راستی چرا کسی پیدا نمی‌شود تا به طور کلی همه چیز را تکذیب کند؟ ما اینجا تا دلتان بخواهد از این تکذیب‌ها داریم. مثلاً وقتی بازیکنان یک تیم را دستگیر می‌کنند، همه اول تکذیبش می‌کنند و بعد هم می‌افتند دنبال کار که هر طور شده رفع و رجوعش کنند تا آبروریزی بیشتری انفاق نیفتد.


تازه این‌ها اول کار است و بعد هم عده‌ای پیدا می‌شوند که هشتگ راه بیندازند و با مظلوم‌نمایی عنوان کنند که بله جای این آدم‌ها زندان نیست. نوع برخورد با دنی آلوز حالا هرطور که می‌خواهد دستگیر شده باشد ثابت می‌کند همان‌هایی که برای ما حکم صادر می‌کنند که چرا با ورزشکار متخلفتان برخورد می‌کنید، وقتی پای قانون خودشان در میان باشد حتی به دنی آلوز و بزرگ‌تر از او هم رحم نمی‌کنند.

اصلاً هرچه نام بزرگ‌تر می‌شود برخورد هم سخت‌تر می‌شود. حالا تصور کنید در ایران یک ورزشکار خلافی اجتماعی بکند.

اصلاً کاری را که آلوز انجام داده مرتکب شود و بخواهیم مجازاتش کنیم، رسانه‌های همین کشور‌های اروپایی به همراه رسانه‌های معاند و عده‌ای جیره‌خوار داخلی چنان بلبشویی راه می‌اندازند که همه چیز به هم می‌ریزد.

اینجا برخورد با متخلف می‌شود نادیده گرفتن حقوق اجتماعی، اما آنجا همین برخورد عین قانونمداری است. نمونه‌اش نوید افکاری که به جرم قتل قصاص شد، اما به زعم اروپایی‌ها ما حق نداشتیم او را مجازات کنیم. می‌گویند، چون ورزشکار بوده حتماً حق داشته چاقویش را در شکم مقتول فرو کند اصلاً این شکم مقتول بوده که جلوی چاقوی افکاری قرار گرفته!

نمونه‌اش تمام سلبریتی‌هایی که در طول این چند ماه هر چه خواستند انجام دادند و با تهییج عده‌ای جوان خون‌ها ریختند، اما ما نباید با آن‌ها برخورد کنیم، چون حقوق اجتماعی‌شان زیر سؤال می‌رود.

این روز‌ها دنی آلوز تنهاست. به هرحال تجاوز کرده و طبیعی است که کسی برای حمایت از او کمپین راه نیندازد. مثلاً مسی هشتگ نمی‌زند که جای آلوز زندان نیست تا نیمار و بقیه هم بیایند و لایکش کنند که بله جای بازیکنی با این همه جام زندان نیست.
باشگاهش هم که همان روز اول آب پاکی را ریخت روی دستش و اخراجش کرد. آلوز زندانی می‌شود به همین راحتی؛

نه به دلیل گل نکردن پنالتی یا تکل خشن، بلکه به خاطر یک آسیب‌رسانی اجتماعی برای همین همه ساکت‌اند تا قانون اجرا شود، چون قانون این را می‌گوید که با یک متخلف اجتماعی و یک فاسد باید برخورد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسی برای این ستاره فوتبال اشک نریخت!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..