تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گلکسی S23 در برابر سقوط روی بتن و آسفالت بسیار مقاوم خواهد بود

سامسونگ رابطه‌ی نزدیکی با کورنینگ دارد و معمولا قبل از گوشی‌سازان دیگر سراغ استفاده از شیشه‌های محافظ این شرکت می‌رود. آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، گلکسی اس ۲۳ سامسونگ اولین گوشی دنیا با شیشه‌ی محافظ گوریلا گلس ویکتوس ۲ خواهد بود.

ویکتوس ۲ روی مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع تمرکز دارد. به ادعای کورنینگ، گوشی مجهزبه این شیشه از سقوط یک متری روی بتن و سقوط دو متری روی آسفالت جان سالم به در می‌برد. افزایش مقاومت ویکتوس ۲ در برابر سقوط باعث کاهش مقاومت در برابر خط و خش نشده است.

کورنینگ در بیانیه‌ی جدیدی می‌گوید سامسونگ اولین برند دنیا خواهد بود که از ویکتوس ۲ استفاده می‌کند. در این بیانیه به‌طور مستقیم به نام گلکسی S23 اشاره نشده، اما سامسونگ تأیید کرده است که پرچمداران جدیدش اولین گوشی‌های دنیا با ویکتوس ۲ خواهند بود.

به احتمال زیاد شیشه‌ی ویکتوس ۲ افزون‌بر پنل جلویی برای حفاظت از پنل پشتی سری گلکسی S23 نیز استفاده می‌شود. سامسونگ سال گذشته از شیشه‌ی ویکتوس پلاس برای حفاظت از پنل پشتی و جلویی گلکسی S22 استفاده کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گلکسی S23 در برابر سقوط روی بتن و آسفالت بسیار مقاوم خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..