تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جرارد پیکه و کلارا چیا در اولین سلفی به تلافی آهنگ جنجالی شکیرا

تاریخ بروزرسانی : 2023-01-26

گردآوری :

اشتراک گذاری :

در ادامه جنجال آفرینی های زوج اسبق یعنی شکیرا و پیکه، به گزارش Niksalehi این بار پیکه برای اولین بار عکس رسمی دو نفره از خود و نامزد جدیدش به اشتراک گذاشت. در زیر جرارد پیکه و کلارا چیا را در یک قاب مشاهده می کنید.

سلفی جرارد پیکه و کلارا چیا

روز چهارشنبه جرارد پیکه فوتبالیست مشهور ۳۵ ساله رسما قابی از خود و نامزدش کلارا چیا ۲۳ ساله به اشتراک گذاشت. عکس مذکور یک سلفی زوجی با چهره شاد است که فورا میلیون ها لایک دریافت کرد.

به نظر می رسد پس از انتشار آهنگ شکیرا که در آن طعنه های تند و تیزی به عشق جدید پیکه زده، این فوتبالیست تصمیم به پست کردن این عکس گرفته و رسما رابطه اش با کلارا چیا را در اینستاگرام اعلام کرد.

جرارد پیکه و کلارا چیااولین سلفی جرارد پیکه و کلارا چیا

شکیرا در متن ترانه آهنگ مذکور به طور واضح به کلارا اشاره کرده و در بخشی از جنجالی ترین جمله این آهنگ می گوید: “من ارزشم به اندازه دو تا ۲۲ ساله است، تو فراری را با توئینگو (رنو) و رولکس را کاسیو عوض کردی.”

در کنار این مسئله، اخیرا گزارشاتی وجود دارد که شکیرا پس از جدایی از پیکه، به تازگی ساخت یک دیوار ما بین خانه خود و مادر شوهر سابقش را شروع کرده تا به طور کامل خانه هایشان جدا از هم باشد. پس از حمایت مادر پیکه از عشق جدید پسرش، رابطه شکیرا و او شکراب شده است.

موزیک ویدیو شکیراسر رئو الهاندرو در تصویری از موزیک ویدیو شکیرا

لو رفتن رابطه جرارد پیکه و کلارا چیا

گفته می شود شکیرا در وهله اول با کشف مربا توت فرنگی خورده شده داخل یخچال در زمان عدم حضورش در خانه، متوجه بی وفایی پیکه می شود.

با قضاوت از روی موزیک ویدیو آهنگ “Te Felicito” که شکیرا در ماه آوریل منتشر کرد، به گزارش نیک صالحی به نظر می رسد ماجرای مربای مذکور در حدی برای شکیرا مدرک محکمی بوده که حتی در بخشی از کلیپ آهنگ مذکور، سر همکار او رئو آلهاندرو داخل یخچال دیده می شود که کنایه از ماجرای مذکور است.

پیکه و شکیراپیکه و شکیرا و دو پسرشان نقش مربا توت فرنگی در رابطه شکیرا و پیکه

طبق گزارش خبرگزاری شونیوز تودی، شکیرا می دانست که جرارد و دو پسرشان ساشا ۱۰ ساله و میلان ۷ ساله علاقه ای به خوردن مربا توت فرنگی ندارند و بنابراین پس از بازگشت از سفر و دیدن شیشه مربا متوجه شد که شخص دیگری مربا را خورده است.

پیکه و شکیرا در ژوئن سال ۲۰۲۲ پس از گذشت ۱۲ سال از زندگی مشترکشان به دنبال خیانت پیکه به او با یک دختر جوان دانشجو به نام کلارا، از هم جدا شدند.

بچه های شکیراشکیرا و پسرانش میلان و ساشا

تهیه و ترجمه: گروه سرگرمی نیک صالحی

بخش اختصاصی نیک صالحی

منبع: dailymail




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جرارد پیکه و کلارا چیا در اولین سلفی به تلافی آهنگ جنجالی شکیرا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..