تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جنجال در اسپانیا به خاطر دست ندادن سفیر ایران با خانم ملکه

حسن قشقاوی سفیر جمهوری اسلامی ایران در مادرید از دست دادن با ملکه لتیسیای اسپانیا خودداری کرد.

روزنامه ال موندو در گزارشی با اشاره به استقبال پادشاه و ملکه اسپانیا از هیئت دیپلماتیک جمهور اسلامی ایران دلیل دست ندادن سفیر ایران با ملکه لتیسیا را فاش کرد.

اتاق فرار محله خبيث! این محله حسود دختر من و به این روز انداخت!

این روزنامه نوشت: صبح امروز با حضور شاه فیلیپه ششم (۵۴ ساله) و ملکه لتیسیا (۵۰ ساله) در کاخ سلطنتی مادرید، حسن قشقاوی (۶۵ ساله)، سفیر جمهوری اسلامی ایران، به ملکه دست نداد، حرکتی که برخی آن را بی ادبی به ملکه تعبیر کردند و همچنین اضافه کردند که ملکه لتیسیا ژستی مبهوت شده داشته است.

ال موندو در ادامه نوشت: اما دلیل آن این است که به دلایل فرهنگی، مردان ایرانی - به ویژه افراد عالی‌رتبه - مجاز به لمس هیچ زنی در ملاءعام، در داخل یا خارج از کشور خود نیستند. پس از انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ مردان نمی‌توانند علناً با زنان دست بدهند.

به همین دلیل سفیر ایران پس از دست دادن با شاه فیلیپه ششم، به نشانه احترام به گذاشتن دست بر سینه خود اکتفا کرد. لتیسیا در مواجهه با چنین ژستی، نگاه و لبخندش را بیشتر تیز کرد تا اینگونه جواب سلام را بدهد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جنجال در اسپانیا به خاطر دست ندادن سفیر ایران با خانم ملکه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..