تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تشکیل پرونده قضایی برای فروشنده لنز‌های تقلبی

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، دادستانی تهران پس از کسب خبر پیرامون فروش مایع لنز چشم تقلبی در یک واحد صنفی فروش لوازم بهداشتی در خیابان ۱۵ خرداد؛ با توجه به حساسیت موضوع و تهدید سلامت شهروندان، پیگیری این پرونده در دستور کار دادسرای جرایم پزشکی و بهداشتی قرار گرفت.

طبق گزارش دادستانی دستورات قضایی خطاب به پلیس عملیات معاونت نظارت بر اماکن عمومی پاوا فاتب صادر شد تا ضمن همکاری با عوامل غذا و داروی دانشگاه شهید بهشتی نسبت به بازرسی از محل اقدام کنند و بر همین اساس در تاریخ ۱۴۰۱/۱۱/۵ واحد بازرسی به آدرس اعلامی اعزام و در بازدید از این واحد حدود ۲ هزار و ۸۰۰ عدد از اقلام تقلبی و غیر مجاز شامل لنز یکبار مصرف و محلول شستشوی لنز کشف شد.

در همین راستا برای واحد متخلف پرونده قضایی تشکیل شده و تلاش جهت شناسایی متهم اصلی ادامه دارد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تشکیل پرونده قضایی برای فروشنده لنز‌های تقلبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..