تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شگردی ماهرانه از باند حرفه ای که مجانی خرید می کردند / درکرمانشاه فاش شد

به گزارش رکنا؛ سرهنگ «علی عباسی‌کسانی» روز پنجشنبه اظهار داشت: پس از مراجعه یکی از شهروندان کرمانشاهی به این پلیس و بیان این موضوع که قصد فروش کنسول بازی ps4 خود را در سایت خرید و فروش کالاهای دست‌دوم را داشته اما مورد کلاهبرداری قرار گرفته، موضوع در دست بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: شاکی در اظهارات اولیه خود به کارشناسان گفت پس از درج آگهی ps4 ؛ فردی با وی تماس گرفته و پس از دریافت آدرس به منزل وی مراجعه و با مشاهده رسید پرداخت اینترنتی مبلغ مورد توافق کنسول بازی را به وی تحویل می‌دهد اما پس از مدتی متوجه می‌شود پولی به‌حساب وی واریز نشده و رسیدی که رؤیت کرده؛ جعلی و فاقد اعتبار بوده است.

سرهنگ کسانی تصریح کرد: در هنگام رسیدگی به پرونده تعداد دیگری از شهروندان نیز در خصوص کلاهبرداری در هنگام فروش کالا به پلیس مراجعه و با تشریح مشخصات فرد تحویل‌گیرنده کالا مشخص شد متهم پرونده‌های تشکیل‌شده مشترک است و تمام شکات این پرونده بدون اطمینان پیدا کردن از واریز وجه به‌حساب خود و صرفاً با مشاهده رسید جعلی اقدام به تحویل کالا به متهم کرده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان پلیس فتا با دریافت این گزارش اقدامات تخصصی خود را آغاز کرده و پس از تحقیقات گسترده و همه‌جانبه فرد تحویل‌گیرنده کالا را شناسایی و دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کرد راننده تاکسی اینترنتی بوده است که شخصی درخواست خودرو کرده و پس از تائید، درخواست را لغو و در چندین نوبت به تلفن همراه ایشان تماس و آدرس‌هایی جهت دریافت کالا اعلام که پس از دریافت کالا از منازل افراد شاکی آن‌ها را دریکی از شهرستان‌های استان هم‌جوار به شخص دیگری تحویل داده است.

سرهنگ کسانی خاطرنشان کرد: با تحقیقات انجام‌شده مشخص شد فرد دوم نیز راننده تاکسی بوده و متهم از تمام روش‌های ممکن برای پاک کردن رد خود استفاده کرده است اما با بررسی‌های علمی و تخصصی کارشناسان این پلیس متهم که تحت تعقیب چندین استان بود را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در مخفیگاهش واقع دریکی از استان‌های هم‌جوار دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه در پایان گفت: متهم در بازجویی ها به جرم خود اعتراف و انگیزه اش را از این کار کسب منفعت مالی عنوان کرد.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شگردی ماهرانه از باند حرفه ای که مجانی خرید می کردند / درکرمانشاه فاش شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..