تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




در جشنواره فجر امسال فیلم سیاه نما نداریم

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از ایسنا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با جشنواره فجر گفت: تلاش کردیم با امیدآفرینی ایجاد وفاق کنیم و فیلم‌هایی که سیاه نمایی می‌کنند را نداریم.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز، ششم بهمن، برای دیدار با علما و مراجع تقلید وارد قم شد و در نخستین برنامه کاری خود با آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)، دیدار و گفتگو کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار عنوان کرد: ابتدای کار دولت، مشکلات زیادی داشتیم و اغتشاشات اخیر نشان داد که جنگ شناختی است و حرف مهمی از ما به مخاطبان نرسیده است.

وی بیان کرد: وضعیت فرهنگ در یک دهه گذشته از اقتصاد بدتر بوده و دولت تلاش کرده فضای بازگشت به مساجد تقویت شود و عمده فعالیت‌های دینی فعال شوند؛ از این رو هیات‌های مذهبی و گروه‌های مردمی به عنوان گروه‌های دینی که فراموش شده بودند را تقویت و حمایت کردیم.

وی با بیان اینکه در حوزه فعالیت‌های هنری این هدف مورد توجه بود که حوزه کار‌های ایجابی تقویت شود، گفت: در چند ماه اخیر هجمه شدیدی وارد شد که فعالیت‌های هنری تعطیل شود. شبکه‌های فارسی زبان معاند و برخی در داخل تلاش داشتند این فضا را تعطیل کنند، اما خوشبختانه مجموعه‌های انقلابی وارد شدند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه در جشنواره فیلم فجر امسال شش فیلم با مضمون انقلاب، جبهه، جنگ و شهدا داریم، اضافه کرد: تلاش کردیم با امیدآفرینی ایجاد وفاق کنیم و فیلم‌هایی که سیاه نمایی می‌کنند را نداریم.

وی با بیان اینکه امسال مجموعه کار‌هایی را که مجوز دادیم و به جشنواره رسیده را خودمان تولید می‌کنیم تا جریان جدیدی ایجاد کنیم، افزود: کار متمرکزی که اتفاق افتاده این است که در این دولت، بخش عمده‌ای از امور عقب افتاده را جبران کنیم، در بخش‌های مختلف فرهنگی اقدام‌های زیادی انجام شده و همه همکاران مکلف هستند که چند برابر دیگران اقدام کنند




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «در جشنواره فجر امسال فیلم سیاه نما نداریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..