تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادستان خرم‌آ‌باد: مردم ازنا و الیگودرز فعلا قبض‌ جدید گاز را پرداخت نکنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تسنیم: دستور دادستان خرم‌آ‌باد با اشاره به افزایش نجومی قیمت گاز در برخی شهرستان‌های سردسیر لرستان گفت: مردم ازنا و الیگودرز فعلا قبض‌ جدید گاز جدید را پرداخت نکنند.

در روزهای اخیر ماجرای قبض‌های نجومی گاز در برخی شهرستان‌های استان لرستان سبب واکنش‌های زیادی در استان شد‌.

پس از اعمال سیاست‌های جدید و تعرفه‌های جدید گازبهاء اکثر مشترکان گاز روستایی و شهری شهرستان‌های ازنا و الیگودرز با صدور قبض‌های این ماه خود شوکه شده‌اند و قبض‌های گازی از مشترکان این شهرستان‌ها در فضای مجازی منتشر شده ‌که در نوع خود قابل تامل است.

داریوش شاهون‌وند دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان در واکنش به این موضوع در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم ‌‌اظهار داشت: طی چند روز اخیر شاهد افزایش نجومی قیمت گاز در برخی شهرستان‌های سردسیر لرستان بودیم؛ ‌در سفر به شهرستان ازنا رسیدگی به ‌افزایش بی‌رویه قبض‌های گاز برخی شهروندان الیگودرزی و ازنایی را به طور ویژه در دستور کار قرار دادیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با بیان اینکه متاسفانه رقم قبض‌های گاز در شهرستان‌های ازنا و الیگودرز که از مناطق سردسیر استان محسوب می‌شوند بسیار عجیب و میلیونی بود، بیان کرد: پس از بررسی‌های ویژه شاهد بودیم مصرف برخی خانواده در ماه‌های قبل بعضا کمتر از 50 هزار تومان بوده است ولی در قبض جدید 10 میلیون و یا بیشتر بود‌؛ در یکی از موارد یک پیرزن با یک بخاری قبض گازش چند میلیونی بود.

وی با بیان اینکه علی‌رغم اینکه افزایش تعرفه گاز مصوبه هیئت وزیران بوده است، تصریح کرد:‌ در جلسه‌ای ‌با مدیرعامل شرکت گاز لرستان و مکاتبات انجام شده از طریق تهران، پرداخت قبض‌های نجومی متوقف شده است چرا که این افزایش تعرفه قبض‌های گاز‌ سبب تنش بسیار جدی در استان شده ‌است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادستان خرم‌آ‌باد: مردم ازنا و الیگودرز فعلا قبض‌ جدید گاز را پرداخت نکنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..