تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتخاب رشته مطمئن

سلب مسئولیت: دیجیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

با وجود گزینه های بسیار زیاد، محدود کردن رشته تحصیلی مورد نظر برای تحصیل دشوار است.  صدای سنجش نکات تخصصی را گردآوری کرده تا به شما اعتماد به نفس برای تصمیم گیری آگاهانه بدهیم. همچنین داوطبان می توانند با مراجعه به سایت صدای سنجش به نشانی https://sanjeshmoshaveran.ir/ مراجعه نمایند و با کارشناسان مرکز در ارتباط باشند.

پیمایش گزینه های بی شماری برای گرفتن یک تصمیم مطمئن بر اساس مطالعه ای که انجام شده است، تنها 27 درصد از فارغ التحصیلان دانشگاهی در رشته های مرتبط با رشته خود کار می کنند. با تعداد زیادی مدارک لیسانس در دسترس دانشجویان، یافتن تناسب عالی می تواند بسیار طاقت فرسا باشد - به خصوص اگر از قبل ایده روشنی درباره کاری که می خواهید به صورت حرفه ای انجام دهید ندارید. چه در حال حاضر در دانشگاه  ثبت نام کرده باشید یا هنوز در حال برنامه ریزی برای شرکت در آن هستید، راهنمای زیر برای کمک به پاسخ به برخی از سوالات رایج در مورد انتخاب رشته تحصیلی وجود دارد.

7 نکته برای کمک به شما در انتخاب رشته

     گزینه ها را به آرامی حذف کنید «دانشجویان می‌توانند با انتخاب یک حوزه اصلی که شامل گزینه‌های اصلی محدودتری است، یک ذهنیت سازنده را آغاز کنند. "با انجام این کار، دانش آموزان می توانند تا حدودی احساس تمرکز کنند و گزینه های خود را باز نگه دارند، که استرس را کاهش می دهد."

گزینه ها را خط بزنید «یک تمرین مفید این است که فهرستی از رشته های دانشگاه تهیه کنید و رشته هایی را که نمی خواهید خط بزنید. برای رشته هایی که باقی مانده‌اند، آنها را در وب‌سایت دانشگاه  جستجو کنید و در اینترنت به‌دنبال «شغل‌هایی با رشته‌ای (آنچه مدنظر شما هست») بگردید.»

     مرکز مشاوره انتخاب رشته   مناسب را پیدا کنید. «یکی دیگر از راه‌هایی که دانش‌آموزان می‌توانند استرس را کاهش دهند، صحبت با یک مشاور حرفه‌ای است که در مشاوره دادن به دانش‌آموزان تخصص دارد. "فقط ابراز وجود خود به کسی که برای کمک کردن در آنجا است، می تواند آرامش بخش باشد و به شما کمک کند تا به جلو بروید."

     درخواست مشاوره تلفنی تحصیلی دهید . «فراموش نکنید که در مورد همه احتمالات با مردم صحبت کنید. از خانواده، دوستان، همکلاسی‌ها، استادان و مشاوران در مورد رشته‌هایی که مدنظر دارید بپرسید – به خصوص اگر در یکی از آن موضوعات تحصیل کرده باشند. چه با ارزیابی های آنها موافق باشید یا نه، انجام این گفتگوها می تواند به تولید ایده کمک کند.

     کسب تجربه در زمینه های مختلف. «یکی از بهترین تجربیاتی که یک دانشجو می‌تواند داشته باشد، کارآموزی برای ارائه تجربه واقعی در حرفه‌ای است که دانشجو به دنبال آن علاقه دارد. تحت الشعاع قرار دادن افراد در میدان، گزینه دیگری است.

     راه‌های خلاقانه برای یادگیری در مورد رشته‌ها و مسیرهای مختلف پیدا کنید. «ممکن است فراگیران بخواهند به باشگاه ها یا سازمان های دانشجویی برای مشاغل یا رشته های خاصی که در نظر دارند بپیوندند. هنگامی که آنها در اطراف دانش آموزان دیگری هستند که انتخاب های مشابهی انجام می دهند، ممکن است نسبت به انتخاب های خود اطمینان بیشتری داشته باشند و فرصتی برای گفتگو با سایر دانش آموزانی که علایق مشترک دارند را خواهند داشت.

     در طول فرآیند احساسات خود را در نظر بگیرید. فرآیند انتخاب رشته در کنکور  نسبت به دیگری می‌تواند طاقت‌فرسا به نظر برسد - به خصوص زمانی که هیچ کس از آینده خبر ندارد. «دانش‌آموزانی که در تصمیم‌گیری در مورد یک شغل اصلی و اولیه دچار اضطراب و فلج شدید می‌شوند، احتمالاً صحبت با یک مشاور حرفه‌ای، یا شخص مورد اعتماد دیگری که ممکن است به آنها کمک کند در تصمیم‌گیری و ترس از شکست کار کنند، مفید خواهد بود.» .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتخاب رشته مطمئن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..