تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اجرای پویش دلگرمی در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان هاجر اندرخور رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف بهزیستی استان با اعلام خبر اجرای پویش دلگرمی در استان گفت : طی تفاهم نامه منعقده فی مابین بهزیستی استان و ستاد فرمان اجرای امام با عنوان پویش دلگرمی جهت تامین وسایل گرمایشی بخاری جهت خانواده های تحت پوشش بهزیستی با اولویت مناطق روستایی و کم برخوردار تعداد ۵۰ عدد بخاری خریداری و بصورت استانی توزیع گردید.

وی افزود : در این پویش، مناطق روستای چاشم و خطیرکوه در شهرستان مهدیشهر که اخیرا گازکشی شده بوده تعداد ۱۴ عدد و در شهرستان های شاهرود۹، آرادان ۳، سرخه ۱، گرمسار ۲، سمنان ۲، دامغان ۵ و میامی ۱۴ عدد به تفکیک توزیع و در اختیار توانخواهان تحت حمایت قرار گرفت.

رئیس اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف بهزیستی استان ادامه داد، با اجرای این بویش بخشی از نیازهای جامعه هدف در بخش سیستم های گرمایشی بر طرف شده است و با توجه به اطلاعات جمع آوری شده در این بخش نیازمند به بیش از ۱۵۰ عدد بخاری هستیم.

اندرخور در پایان ضمن تقدیر و همراهی از ستاد اجرای فرمان امام خمینی(ره) استان در ارائه خدمات مطلوب به توانخواهان تحت حمایت و اشاره بر نقش نظارتی اداره پذیرش و هماهنگی گروه هدف در احسن انجام این پویش در بهزیستی استان، راه های مساعدت مالی به جامعه هدف را واریز مبالغ به شماره کارت : ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۳۴۱۸۰۳۵ به شماره حساب ۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ و شماره شبا ۴۹۰۱۰۰۰۰۴۱۷۱۰۳۴۵۴۱۸۱۰۵۰۷ نزد بانک مرکزی به نام مشارکت های مردمی بهزیستی استان بیان و راه های مساعدت غیر نقدی را مراجعه به ادارات بهزیستی در سراسر استان بیان داشتند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اجرای پویش دلگرمی در استان سمنان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..