تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ با یک تبلیغ سه‌بعدی جذاب، کاربران را برای رونمایی از سری گلکسی S23 آماده می‌کند [تماشا کنید]

فاصله کمی تا رویداد آنپکد بعدی سامسونگ و رونمایی از سری گلکسی S23 داریم و در همین فاصله، کره‌ای‌ها می‌خواهند با تبلیغات مختلف، کاربران را بیشتر تشنه معرفی و عرضه این محصولات کنند. جدیدترین تبلیغ سامسونگ برای این پرچمدارها، یک تبلیغ سه‌بعدی غول‌پیکر روی ساختمانی در میلان ایتالیاست.

سامسونگ در تاریخ 12 بهمن‌ماه از پرچمدارهای موردانتظار سری گلکسی S23 رونمایی می‌کند. اگرچه تا به امروز گزارش‌های زیادی درباره این محصولات منتشر شده است و تقریباً از تمام ویژگی‌های آن‌ها اطلاع داریم، اما همچنان کمپین تبلیغاتی سامسونگ می‌تواند هیجان این مراسم را افزایش دهد.

تبلیغ سه‌بعدی سامسونگ برای سری گلکسی S23

اخیراً تبلیغات سه‌بعدی مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و منطقی است که سامسونگ هم برای تبلیغ پرچمدارهای آینده‌اش، به سراغ آن برود. جدیدترین تبلیغ کره‌ای‌ها روی ساختمانی در میلان ایتالیا به نمایش گذاشته شده است که روی دوربین سری گلکسی S23 تمرکز دارد.

سامسونگ چند روز پیش با انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه، به ویژگی‌های دوربین پرچمدارهای آینده‌اش اشاره کرده بود، اما مسلماً جذابیت آن کمتر از تبلیغ سه‌بعدی این شرکت است. همانطور که در ویدیوی بالا مشاهده می‌کنید، تبلیغ جدید دوربین پرچمدارهای سامسونگ و قابلیت‌هایی مانند زوم فضایی (Space Zoom) و حالت شب (Night Mode) را به نمایش می‌گذارد.

گوشی‌های سری گلکسی S23 به نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 2 مجهز می‌شوند که از هسته قدرتمند Cortex-X3 با فرکانس 3.32 گیگاهرتز بهره می‌برد. این‌بار سامسونگ برای نسخه اولترا به‌جای دوربین 108 مگاپیکسلی، به سراغ دوربین 200 مگاپیکسلی می‌رود که زوم دیجیتال فضایی 100 برابری را با کیفیت بالاتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دو مدل دیگر زوم دیجیتال 30 برابری خواهند داشت.

طراحی کلی این محصولات مشابه نسل قبلی است و از این نظر شاهد تفاوت چندانی نخواهیم بود، بااین‌حال انتظار می‌رود به لطف تراشه جدید کوالکام، عملکرد و بهره‌وری انرژی بسیار بالاتری نسبت به گذشته داشته باشند؛ مخصوصاً اینکه دیگر خبری از تراشه اگزینوس نخواهد بود. برای اطلاع از تمام شایعات و گزارش‌های پیرامون سری گلکسی S23، پیشنهاد می‌کنیم این مقاله دیجیاتو را بخوانید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ با یک تبلیغ سه‌بعدی جذاب، کاربران را برای رونمایی از سری گلکسی S23 آماده می‌کند [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..