تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالاخره رتبه بندی معلمان شامل بازنشستگان می شود؟

بالاخره رتبه بندی معلمان شامل بازنشستگان می شود؟

«قاسم احمدی لاشکی» معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد بررسی علت تجمع فرهنگیان بازنشسته توضیح داد: تجمع دیروز مربوط به بازنشستگان فرهنگی بخصوص آن‌هایی بود که بعد از ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ بازنشست شده‌اند. رتبه‌بندی شامل حال این افراد می‌شود و حق هم با این بازنشستگان است و به زودی کار آن‌ها انجام می‌شود. دیروز با این افراد صحبت شد و توضیح داده شد که مشکلات آن‌ها در حال رسیدگی است. معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ابلاغ رتبه‌بندی به صورت یکباره امکان‌پذیر نیست، توضیح داد: ما یک میلیون معلم داریم و باید فرایند رتبه‌بندی را با حساب و کتاب و دقیق انجام دهیم. در رتبه‌بندی معلمان، شاغلین در اولویت هستند و بعد از اینکه رتبه‌بندی کسانی که سرکار هستند تمام شد، خیلی زود مسائل مربوط به مطالبات بازنشستگان هم حل خواهد شد. معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: خواسته بازنشستگان معترض قانونی است و باید به درستی به آنها رسیدگی شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالاخره رتبه بندی معلمان شامل بازنشستگان می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..