تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واژگونی پراید در بزرگراه رسالت تهران

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از مهر، سرهنگ احسان مؤمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از واژگونی سواری پراید خبر داد و گفت: ساعت ۰۶:۱۰ صبح امروز در مسیر بزرگراه رسالت به غرب بعد از پل سید خندان _ بهشت مادران یک دستگاه سواری پراید به دلیل سرعت زیاد واژگون شد که به همین علت شاهد بار ترافیکی در این مقطع بودیم.

وی گفت: بلافاصله گشت تصادفات منطقه ۷ پلیس راهور فاتب به همراه نیرو‌های امدادی به محل حادثه حاضر شدند و به بررسی علت این حادثه و روان ساری ترافیک پرداختند.

سرهنگ مؤمنی تصریح کرد: با حضور نیرو‌های امدادی و اورژانس در محل حادثه این راننده توسط نیرو‌های اورژانس به دلیل جراحات وارده به نزدیک‌ترین مرکز درمانی منتقل شد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور فاتب از رانندگان خواست در هنگام رانندگی با سرعت مطمئن حرکت کنند و تمام توجه خود را به رانندگی معطوف و از حرکاتی که باعث شود توجه شما از رانندگی پرت شود، خودداری کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واژگونی پراید در بزرگراه رسالت تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..