تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر سیاست‌های گوگل در هند؛ استفاده از سرویس‌های پرداخت شخص‌ثالث در پلی استور ممکن می‌شود

سال گذشته، کمیسیون رقابت هند (CCI) گو‌گل را به دلیل محدودکردن خدمات پرداخت شخص‌ثالث جریمه کرد و این کمپانی را برای سایر رفتارهای ضدرقابتی خود زیر ذره‌بین قرار داد. حالا گوگل با تغییر سیاست‌هایش برای اندروید در این کشور، امکان استفاده از سیستم‌های پرداخت شخص‌ثالث برای اپ‌ها و بازی‌های پلی استور را فراهم می‌کند.

گوگل در پست جدید وبلاگ خود توضیح می‌دهد که از ماه آینده، کاربران اندروید در هند می‌توانند از خدمات پرداخت شخص ثالث برای برنامه‌ها و بازی‌ها استفاده کنند. علاوه‌براین، گو‌گل به این دسته از کاربران خود اجازه می‌دهد تا در هنگام راه‌اندازی یک گوشی اندرویدی جدید، موتور جستجو پیش‌فرض دستگاه خود را انتخاب کنند.

اعتراض گوگل به حکم CCI اندروید

هرچند گوگل در بیانیه خود به ایجاد تغییرات دیگری مانند ارائه مجوز به سازندگان گوشی‌های هوشمند برای انتخاب برنامه‌های پیش‌فرض روی دستگاه‌ها اشاره کرده است، اما می‌گوید که همچنان قصد دارد به برخی از جنبه‌های تصمیمات CCI اعتراض کند.

گوگل در این پست نوشته است:

«ما به تعهد خود برای رعایت قوانین و مقررات محلی هند پایبند هستیم. دستورالعمل‌های اخیر کمیسیون رقابت هند (CCI) برای اندروید و گوگل پلی، ما را ملزم می‌کند تا تغییرات قابل‌توجهی برای این کشور ایجاد کنیم و امروز به CCI اطلاع داده‌ایم که چگونه با دستورالعمل‌های آن‌ها مطابقت خواهیم داشت.»

گوگل اوایل این ماه تلاش کرد تا از تصمیم CCI جلوگیری کند، اما در این زمینه چندان موفق نبود. این شرکت در آن زمان استدلال کرد که «پیشرفت فوق‌العاده رشد اکوسیستمی از تولیدکنندگان دستگاه، توسعه‌دهندگان برنامه و کاربران، به دلیل چنین جهت‌گیری‌های اصلاحی در آستانه توقف است.»

این تغییر سیاست‌های گوگل در حالی صورت گرفته است که دیروز وزارت دادگستری آمریکا از گو‌گل بابت انحصارطلبی در بازار تبلیغات شکایت کرد. این وزارت‌خانه در شکایت خود نوشته بود: «رفتار ضدرقابتی گوگل موانع ورود به این بازار را به‌شکل مصنوعی به سطح بالایی رسانده، موجب خروج رقبا از بازار ابزارهای فناوری‌های تبلیغاتی شده و شرایطی را ایجاد کرده است تا معدود رقبای باقی‌مانده کوچک شوند و در شرایطی غیرمنصفانه قرار بگیرند.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر سیاست‌های گوگل در هند؛ استفاده از سرویس‌های پرداخت شخص‌ثالث در پلی استور ممکن می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..