تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزیر دفاع اوکراین: خبرهای خوبی در راه است

به گزارش پایگاه خبری صراط به نقل از مهر، «الکسی رزنیکوف» امروز چهارشنبه پس از گفتگوی تلفنی با «لوید آستین» همتای آمریکایی گفت که خبرهای خوبی وجود دارد که به زودی اعلام خواهد شد.


با توجه به اینکه اوکراین به شدت پیگیر دریافت تسلیحات نظامی از کشورهای غربی است و این کشورها نیز در تلاش برای توافق بر سر ارسال تانک های جنگی به مقصد کی یف هستند، احتمالاً خبر خوب وزیر دفاع اوکراین حول این محور خواهد بود.


از سوی دیگر یک مقام آمریکایی ساعاتی پیش اعلام کرد که پنتاگون در نظر دارد پیش از تحویل تانک های آبرامز به اوکراین، نظامیان این کشور را آموزش دهد.


شبکه خبری سی ان ان امروز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه خود اعلام کرد که دولت واشنگتن در حال نهایی کردن طرح ارسال تانک های آبرامز به اوکراین است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزیر دفاع اوکراین: خبرهای خوبی در راه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..